MariaLicious

Alla inlägg den 21 april 2008

Av Maria - 21 april 2008 21:13

Så det vart ju solning på ballkongen för hela slanten både för mig och hunden.. =)

Snacka om att jag hade tur när jag fick den här lägenhet... sol hela dagen på balkis kan det bliiii bättre... Näää tror inte det =)

Eller jo hus med en jätte tomt med massa sol vore ju inte dåligt... *vill ha*

Sååå hoppas man fick lite färg nu då.. men det är väl ingen risk HaHa ja kommer säkert va lika vit som en ipren (som vanligt) när man drar utomlands i sommar... Gahh pinsamt*

 Nää dax för en liten promenix med Busan... 

*pöss*

Hihi är hon inte för sööööt då... Soldyrkan nr 1 =)


Av Maria - 21 april 2008 12:28

va ska man hitta på... *ler*... har ju verkligen inget att göra nej nej.. bara en miljon saker som står och knackar mig på axeln.. HaHa men de är ju inga roliga saker så därför jag drar mig för att göra det.. *dumt dumt* I know..

Shit va fint det är idag med... så blir nog lite solning på balkis.. man måste ju passa på jöö  =)

Sååå skönt att sommaren äntligen är påväg.. *längtar*..slippa ha massa kläder och tjocka skor m.m...  men oxå jobbigt shit nu ska man visa hud m.m *ångest ÅNGEST åNgeSt* måste komma i form nu jööö så man kan gå lite sommarklädd!

Jaja.. snart ska jag spana på One tree hill reprisen missa det igår bara för att det va sååå skönt ute.. ville man ju inte gå in och sätta sig framför dumburken... så blir titt idag istället =)

HÖRES...*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards