MariaLicious

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Maria - 21 september 2010 13:28

Wille

Tisdag 21 sept 13:05

Skönaste fjoretiskommentaren på länge "du tycker jag är så speciell"...


Älskade lilla du - den dagen du står för välgrundade och sakliga åsikter skulle jag kanske kunna respektera, och kanske till och med argumentera med dig.


Sorgligt nog har du bara bevisat din okunskap, det faktum att du kan sätta gris framför mitt namn (oj så upprörd jag blev...) samt att du kan skratta med ditt ponnysmajl.


http://finest.se/willesvarld


HaHa bäst kommentaren idag, för det första Wille är själv inte så duktig på att stava, för det andra han vet inte ens vad som är bak och fram..

Ja du jag kanske gillar punkter men jag vet i alla fall vad som är bak och fram..


Och fjortis för att man tycker att man måste vara speciell..jaha det va nå nytt..!!

Klart jag tycker att jag är lite speciell när en "kändis bloggare" tar sig sådan tid att hänga ut mig, leta på ett kort, kopiera och sedan skriva ett helt långt inlägg ... ja då får jag nog lov att tycka och tro att jag är lite speciell *ler*


Så Tack igen Wille griskille

(och griskille skrev jag ej för att göra dig upprörd, herre gu har du inte läst den pixiboken när du va liten.. passa ju så bra med det namnet nu när du vart med i bonde söker fru oxå, lite gulligt sådär)

Du är bara för rolig... *skrattar igen* (dock ej med ponnysmalj denna gång)


Av Maria - 21 september 2010 12:44

  


Jag tror jag dör av garv... Wille griskille(Killen som suktade över bonden Peter i förra säsongen av bonde söker fru) har hängt ut mig i sin blogg efter att jag kommenterat i hans lilla väns blogg..

Ett stort bevis om att de är fler som har Kissie som förebilder tydligen HaHa...


Det enda jag skrev i min blogg va att jag tyckte att storbloggare ska vara lite bättre förebilder och inte dra alla över en kam, och då är man värsta nollan tydligen... Jaja jag säger då det ska man skratta eller gråta åt denna barnslighet.


Kelly vågar tydligen inte själv kommentera utan skickar sin lilla vän Wille griskille att göra smutsjobben... HaHa detta är bara för roligt för att vara sant


Ja jag kan väl inget annat säga än TACK för att du tycker jag är så speciell så du lägger ner så mycket tid på mig...och tack igen för att du gav mig ett gott skratt...


Av Maria - 21 september 2010 00:57

Jag har vart lite av en stammis hos Kelly tills idag när jag fick läsa detta...

"Ni som röstade på dem och läser min blogg kan lika gärna sluta läsa nu, jag vill inte ha något att göra med de som stöttar främlingsfientlighet" ... detta är en ren kränkning ... folk är inte rasister för att de valt att stötta SD... de står ju för så mycket mer än bara invandringspolitik... men det verkar folk vara för trångsynta för att lyssna till...

Men i alla fall jag trodde "storbloggare" som ska vara förebilder inte va såhär fördomsfulla mot sina läsare, men ack va fel jag hade!


Sen tycker jag oxå att det är oerhört tråkigt att man ska bli påhoppad av folk för att man frågar sig varför folk blir så upprörd med SD och att man själv inte tycker de är rasistiska...

Är detta verkligen Sverige... trodde alla hade rätt till en åsikt utan att bli kallade det ena och det andra... Men tydligen inte...

Jag är absolut ingen rasist.. är själv inte helsvensk, har massa underbara vänner med en annan bakgrund och min stora kärlek är halv filipin... Så kalla mig inte rasist för det är nåt jag inte är..!!



Av Maria - 21 september 2010 00:09

 Hur snygg får man bli?!... Love this pic  


  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards