MariaLicious

Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Skrattar med mitt ponnysmajl enligt Wille

Av Maria - 21 september 2010 13:28

Wille

Tisdag 21 sept 13:05

Skönaste fjoretiskommentaren på länge "du tycker jag är så speciell"...


Älskade lilla du - den dagen du står för välgrundade och sakliga åsikter skulle jag kanske kunna respektera, och kanske till och med argumentera med dig.


Sorgligt nog har du bara bevisat din okunskap, det faktum att du kan sätta gris framför mitt namn (oj så upprörd jag blev...) samt att du kan skratta med ditt ponnysmajl.


http://finest.se/willesvarld


HaHa bäst kommentaren idag, för det första Wille är själv inte så duktig på att stava, för det andra han vet inte ens vad som är bak och fram..

Ja du jag kanske gillar punkter men jag vet i alla fall vad som är bak och fram..


Och fjortis för att man tycker att man måste vara speciell..jaha det va nå nytt..!!

Klart jag tycker att jag är lite speciell när en "kändis bloggare" tar sig sådan tid att hänga ut mig, leta på ett kort, kopiera och sedan skriva ett helt långt inlägg ... ja då får jag nog lov att tycka och tro att jag är lite speciell *ler*


Så Tack igen Wille griskille

(och griskille skrev jag ej för att göra dig upprörd, herre gu har du inte läst den pixiboken när du va liten.. passa ju så bra med det namnet nu när du vart med i bonde söker fru oxå, lite gulligt sådär)

Du är bara för rolig... *skrattar igen* (dock ej med ponnysmalj denna gång)


 
 
Wille

Wille

21 september 2010 13:43

Kul att du fortfarande skrattar pony-girl. Och extra kul att du uttalar dig om min stavning när det är precis det jag lagt upp ett inlägg om beträffande dig för någon minut se'n.

Öhm, fram och bak? Utveckla - hur menar du?

Klart jag har den boken. Jag läser den dock inte längre - men jag förstår att det är en bok av format som passar dig.

http://finest.se/willesvarld

 
Ingen bild

Hanna

21 september 2010 15:36

Hahahhaa, ja en pixi-bok är väl precis vad Marias intelligens klarar av :D

Maria

21 september 2010 17:27

Vad vet du om min intelligens..? känner du mig?..
skaffa ett liv och sluta lek någonting som du inte kommer stå för senare i alla fall

 
Ingen bild

Hanna

21 september 2010 18:09

Va?! Vad jag vet om din intelligens? Jo, om man har läst din blogg ett tag vet man att du inte är den vassaste kniven i lådan. Går på nån sorts vuxenutbildning som du knappt klarar av och gråter över. Du får inga pengar och gråter över det. Du vänder på dygnet. Du jobbar inte. I mina ögon är du värre än invandrarna du föraktar.
Och vadå sluta leka nånting jag inte kommer att stå för senare?! Vad leker jag? Vad är det jag inte kommer att stå för?

Maria

21 september 2010 18:38

Föraktar invandrare.. ja men hitta på mer saker!!
Har aldrig någonsin sagt det!!

Snacka om att du inte har något liv eftersom du behöver må bra genom att hacka på mig..
Synd om dig flicka lilla..

Man kan ju fråga sig varför du läser min blogg?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 juli 2014 21:19

Idag fick det bli testning av den nya lekparken som de har byggt på Hamre... Den va helt underbar, det fanns allt där för alla åldrar... William tyckte det va jätte roligt... han sprang ut från bilen och börja leka direkt, roligt att se att han har...

Av Maria - 16 juli 2014 21:00

På sommaren ska det ätas glass... så när vi va och handla så påminde William rätt mycket om att vi skulle köpa glass.. HeHe tur man har med honom när man glömmer skriva lista... För attans om vi hade glömt glassen ;) Glass ska barn äta på sommaren ...

Av Maria - 16 juli 2014 20:45

På eftermiddan idag förvanlandes mina små pöjkar till små pigor här hemma... jag dog lite när jag såg hur söööööta de var med sin små sjalar på huvudet... HeHe nästan så jag funderade på att byta namn till Rosalinda på Alex *asg*...nää då men söööööt...

Av Maria - 14 juli 2014 22:20

Näää har vart dålig på att uppdatera här igen.. och jag har faktiskt saknat bloggen, för varje gång man köper nåt eller tar en bild på ungarna så tänker man oh det där vill man ju visa på bloggen, och nu har tankarna kommit så många ggr så nu var det...

Av Maria - 6 februari 2014 23:44


Vi ska ju börja fixa kontoret, så att det blir ett rum till Alex... och där inne planerar jag att ha en mys och läshörna till barnen..  Så just nu håller jag på och letar fina och speciella kuddar till hörnan.. kommer ju finnas vanliga med men li...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards