MariaLicious

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Maria - 25 september 2010 23:29

Idag har vi nästan haft en hel dag/kväll med fotografering i focus... Och vi fick faktiskt till ett par bra bilder!!

Så får se om man kan knåpa ihop en header någon dag.. för jag är väl typ den enda bloggen som inte har en header än HaHa..


Min lilla "limpa" och jag

  

Av Maria - 25 september 2010 13:00

Idag är det verkligen riktigt mysa ner sig hemma väder brr.. det blåser och små duggar om vartannat, inget trevligt alls!

Så jag skulle verkligen inte tacka nej till en bra film och en sån där stor och mysig pläd ....oh i am in heaven liksom!!


Ush känner mig lite halv seg idag har nämligen inte sovit så bra i natt ..mycket beror nog på att man har  korkade grannar som väljer att spela världens högsta musik till klockan 3 på natten... okej att man har fest men man kan väl visa lite respekt mot andra när klockan bli efter tolv i alla fall...


Jaha näähäää om man kanske skulle ta disken som har börjat förvandla sig själv till ett berg... Gahh hatar att diska men men det måste göras...


Ingen snäll människa som vill ge oss en diskmaskin kanske

 *ler med valpögon*  

  


Av Maria - 25 september 2010 12:55

Fan va du är snygg älskling   

  

Av Maria - 25 september 2010 01:02

Jag förstår inte varför vissa, ni vet kanske vem jag talar om sysslar med mobbning i sin blogg..

Why?.. vuxen människa better sig värre en sjuåring, jag kan verkligen inte förstå det!

Hänger ut andra "kända" bloggare men även vanliga små bloggare i sin blogg där han/hon hackar och hånar en människa för antingen utseendet eller åsikter... är det nåt man vill bli igen känd för alltså att man kör på nätmobbning för att locka läsaren..?!

Shit alltså det är så patetiskt så jag vet inte vad.


Men vad är det som driver dessa "wannbe kändisar" till att göra så här mot andra människor, jag kan dock bara finna två orsak eroch det är antingen avundsjuka eller så egen dålig självkänsla som stärks av att håna och kritisera en annan människa.

Ja jag kan bara säga att det är oherhört tragiskt att behöva se en bloggare bette sig på detta sättet... och till dig/dom som gör så här ta dig själv en rejält titt  i spegeln istället för att hacka på andra!


...Ville bara skriva av mig lite, trött på folk som better som idioter där ute...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards