MariaLicious

Alla inlägg under november 2010

Av Maria - 13 november 2010 01:41

  

Det finns väl ingen som har kunnat undgå att Olle Hedberg i årets idol är "tvilling" med skådisen Joaquin Phoenix.. HaHa 

Av Maria - 12 november 2010 21:08

  

Fick denna underbaring av D idag som tack för hjälpen.. (hjälpt han en massa med visa inköp)

Älskar den verkligen och det är verkligen en väska som aldrig kommer

gå ur tiden!..

Den är oxå väldigt lik den riktiga Mulberry bayswater ... så snacka om en riktigt lyckad budget lookalike...  

  

Av Maria - 11 november 2010 21:52

  

..Blue My Mind..

Av Maria - 11 november 2010 18:24

  

    Betyg 2/5 filmisar

Såg den här filmen idag och den var helt okej, lite förutsägbar men det är väl de flesta romantiska komedierna.

Men helt klart en film man kan ligga och slö kolla på.

Handlar om: En tjej som inte riktigt tror på kärlek men får ett rejält smakprov av det efter sin Italien resa till Rom.


Av Maria - 11 november 2010 00:30

Va som sagt ner på stan idag, mötet gick bra och efteråt strosa jag runt för att hitta nåt till Daniel.. ville ge honom en liten present bara sådär.

Till slut hitta jag en lite halv rolig t-shirt inge fancy utan bara lite vardags sådär... (har tyvärr inga pengar)...

Kom hem gav han den och en chokladkaka... han kolla lite snabbt på t-shirten och kasta ner den i påsen igen och där har den legat och ligger fortfarande...

Varken tittad ordentligt på eller provad..!!


Känns ju sådär halv förjävligt måste jag säga... ja visst han kanske inte gilla den men ändå va ju en god tanke bakom och då kan man väl i allafall visa lite intresse...

Känner mig faktiskt lite sårad... jag ville vara snäll och ge honom något men det tycktes inte uppskattas... det gör mig ledsen!!

Han vet dock inte om detta för jag har inte sagt nåt, men ligger påsen kvar där tills fre ja då kastar jag den.. han kommer i allafall inte märka det   


Hade jag vetat detta hade jag f*n unnat mig själv nåt istället, typ brillorna från cubus som jag va och klämde på... *suck*

 

........behövde bara skriva av mig lite

Av Maria - 10 november 2010 11:12

Snart ska jag iväg på ett infomöte på stan men jag har nada lust att ta mig ut, snö och kallt jööö... Oh va jag hatar den här årstiden!!


Men jaja ibland måste man offra sig, ska även inhandla rött presentpapper när jag ändå har tatt mig ner på stan.

Näää dax och göra sig klar kanske.. see ya*

Av Maria - 9 november 2010 21:47

  

Shit va det har snöat och snöar idag... kommit fler decemeter jööö..

Hate it.... vill ha sommar och sol!!

Men det finns en som bara älskar detta väder och det är Nova, jisses jag har nog inte sett en gladare hund nu när vi var ute på kvällspromenaden HaHa, borde ha filmat *ler*

Av Maria - 9 november 2010 21:33

Kommer ut imorse och vad upptäcker man då jo att min cykel har blitt stulen i natt, roligt ställe man bor på alltså.

Gahhh va arg jag blir, varför kan inte folk ge f*n i andras saker!!

Andra saken vi får stulet här, först bilen en vecka efter vi hade flyttat in och nu min cykel.. Vad bor man på för ställe egentligen??!!


Ja detta är vad som är kvar av min pärla..  

  


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards