MariaLicious

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Maria - 7 november 2010 23:24

  

Ja är det verkligen lagligt att vara såhär snygg?!..

HaHa känner mig som värsta fjortisen som sitter här och trånar, men skitsamma kan inte låta bli killen är sjukt snygg *blink blink*

Han medverkar i serien Greys anatomy för er som har missat det!!

Av Maria - 7 november 2010 16:13

Stack på hundträffen vid tjugo i ett, men jag orkade inte ta med mig kameran idag så blev inte en enda bild tyvärr.

Men i alla fall va trevligt, lite halv kallt men solen värmde lite i allafall.

Nova va sitt gamla jag igen och lekte som en tok med alla hundarna, va längesen hon hade sådär roligt, kul och se =)

Busan däremot va lite halv försiktig och gick mest för sig själv förutom de ggr hon blev påsprungen av lekande hundar HeHe.. gäller att se sig för, för det går riktgt snabbt ibland..!!


Blev en liten snabbhandling efteråt så nu har man lite mums mums till ikväll HöHö..

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards