MariaLicious

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Maria - 1 november 2010 18:37

Idag tycker jag bara att tiden har flugit förbi, har knappt hunnit någonting och snart är det kväll på riktigt.

Nu har jag i allafall betalt alla räkningar, gött ha det gjort..

Nää nu ska jag hänga lite tvätt, denna tråkiga måndag..


  

Av Maria - 1 november 2010 13:01

Jag cyklade nyss ca 2km och jag höll faneme på att dö HaHa, jag va blodröd i ansiktet och svetten bara lackade när jag kom innanför dörren..  

Tror jag drack 2 liter vatten eller nåt, shit detta är ju skrämmande hur sjukt dålig kondis jag har...jag är inte ens 30 än!!

Nu tror väl säkert ni att jag cykla som en dåre... men nääää ni detta va saktare en pensionärs tempo ska ni veta *asg*

                                                  
 

                                                  
 ..Pinsamt   

Av Maria - 1 november 2010 00:11

Jag börja tänka på att man kanske borde ta ner vårkransen man har på dörren, men skulle gärna vilja smälla upp nå nytt för blir så tomt och tråkigt annars..

Men liksom de är för tidigt att hänga upp julkransen, men är det inte för sent att sätta upp en höstkrans med färglada löv och liknande...Eller?


Jaja vilket dilemma jag har va *asg*... och sen då ska man köpa en höstkrans eller ska man försöka sig på och göra en egen.. hum är lite småpysslig men brukar aldrig bli 100% nöjd med det jag gör..

Jaja vi får se om det blir en höstkrans eller ej, men att vårkransen ska ner det vet jag i allafall =) 

 

Vad är ni andra på dörrarna såhär års?

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards