MariaLicious

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Maria - 9 november 2010 21:47

  

Shit va det har snöat och snöar idag... kommit fler decemeter jööö..

Hate it.... vill ha sommar och sol!!

Men det finns en som bara älskar detta väder och det är Nova, jisses jag har nog inte sett en gladare hund nu när vi var ute på kvällspromenaden HaHa, borde ha filmat *ler*

Av Maria - 9 november 2010 21:33

Kommer ut imorse och vad upptäcker man då jo att min cykel har blitt stulen i natt, roligt ställe man bor på alltså.

Gahhh va arg jag blir, varför kan inte folk ge f*n i andras saker!!

Andra saken vi får stulet här, först bilen en vecka efter vi hade flyttat in och nu min cykel.. Vad bor man på för ställe egentligen??!!


Ja detta är vad som är kvar av min pärla..  

  


Av Maria - 9 november 2010 02:16

  

Va bara tvungen och slänga in det här kort det på Shanti som visas i vinjetten av serien Våra vänners liv.

Bara älskar den här bilden... sååå mycket självsäkerhet, kaxighet och äkthet... Hur kan man inte gilla den här kortet?!... Ja jag bara älskar den i allafall =)

Dock har den ju några år på nacken men vad gör det en bild kan aldrig tappa sitt ursprung.. HeHe

Av Maria - 9 november 2010 02:03

  


Ni har väl inte missat svt´s serie som går klockan nio på måndagar?!.. Nämligen

Våra vänners liv.. oh my good va bra den är, älskar allt med serien men nog mest av allt att den känns så äkta så vardag liksom... är verkligen nåt som händer just nu och inte en massa påhittat trams.

Serien innehåller allt, typ lite som ett liv är, fyllt med överaskningar, hinder och en massa skratt..


Och skådisarna ska vi inte prata om... love them all, helst Shanti Roney han är så klockren älskar verkligen han som skådis.. kan inte komma på något som han har gjort dåligt!! Helt klart en av mina favorit skådisar...


Så har ni missat denna underbara serie så kolla in den på svtplay, än har det bara gått 4/10 avsnitt.. så skynda spana!!


Våra vänners liv is the real shit...   

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards