MariaLicious

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Maria - 6 november 2010 21:14

  

Vart så sugen på en Lion... så längesen man åt en sådan jöööö

Mums säger jag bara   

Av Maria - 6 november 2010 21:03

När Daniel slutade jobbet drog vi förbi min mamma och plocka upp henne och sen drog vi till Köping för att hämta mormor och så begav vi oss för att tända ljus på morfars grav..

Va så fint där på kyrkogården... ljus på nästan varenda gravplats... så fridfullt på nå sätt..!


  

Av Maria - 6 november 2010 13:37

Nu börjar det liksom bli lite för mycket i mitt liv, allt kommer på en gång...

Den ena smällen efter den andra...  VARFÖR??

Och snart är det jul oxå, minns inte när jag sist upplevde en lugn och harmoniskt jul..!! Utan det har alltid vart problem med pengar eller någon som är sjuk osv... Ush inte konstigt om man börjar hata julen...


Men i allafall nu när jag duscha så började jag tänka, att näää detta ska inte få dra mig ner, jag vill inte ner till botten och kravla (har vart där så j*vla många ggr redan)...utan jag ska ta kontroll, ska lösa detta... vill inte va något offer längre!!

Utan jag vill lyckas, vill må bra, vill kunna känna lugnet och bara vara...

Så ikväll ska jag och mannen min snacka... och sen ska saker lösas på måndag..

För nu är jag spyfärdig på att ha det såhär... Nu är det f*nemä min tur så det så!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards