MariaLicious

Alla inlägg under september 2010

Av Maria - 4 september 2010 20:21

    

Stod på Ikeas loppis idag...och det va helt okej... fick ihop över tusen spänn och plus att man fick ett presentkort på 300:- av ikea för att man stod där och sålde....inte helt fel om jag fårsäga det...

Shit va folk det kom alltså...ibland hade man så många kunder så man blev alldeles snurrig  men skoj var det... så detta gör jag lätt igen....


Schysst med lite extra pengar och mer plats i garderoberna   

  

Av Maria - 3 september 2010 23:36

Imorn klockan nio på morgonen kommer jag och min mamma stå på loppis som Ikea anordnar... HeHe..

Har fyllt två ikea kassar med en massa... så hoppas på att få ihop en slant eller två !!


Så alla som är boende i Västerås.. ta er till Ikea och fynda imorn vetja... Nu ska jag sova så jag orkar upp sex imorgonbitti... *gäsp*

Av Maria - 1 september 2010 22:44

  

Livet känns helt upp och ner just nu... känns som inget vill gå min väg...bara en massa hinder och irritation hela tiden..!!

 

Tröttsamt x 100

Av Maria - 1 september 2010 15:19

Ni kanske undrar varför det vart lite tomt med inlägg här men den är för att min dator valde att paja igår nämligen.... det sa bara poff så blev hela skärmen blå och sen när jag skulle starta den igen så fick jag bara fram en bakgrund och inge mer... Så det är tydligen nå virus somslagit ut hela skiten ... Får se om man kan installera om den själv eller om vi blir tvungna att lämna in den...

Och som tur lyckades vi komma in i datorn endå så man kom åt alla mappar där jag hade runt en 1000 bilder... Gahhh hade dött om allt det hade försvunnit...!!


Så nu tills min lilla laptop är lagad får jag låna daniels laptop  då och då... så ja lär ju inte bli så mycket tid för bloggning tyvärr... men ska försöka...

Nu blir det disken.... bye bye*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards