MariaLicious

Alla inlägg under september 2010

Av Maria - 23 september 2010 12:10

Ush är nervös så jag tror jag spyr snart ... Ska på möte idag och efter det får vi se hur framitden ser ut HeHe..

Hoppas verkligen att det kommer gå bra..


Nej nu ska jag göra mig klar och plocka ihop allt jag ska ha med mig... och när jag är klar med allt på mötet ska jag äntligen och hämta ut min jacka från H&M som jag har beställt... håller verkligen tummarna att den sitter perfa... Ja ni får se "godbiten" sen HeHe...


See ya*

  

Av Maria - 22 september 2010 21:17

Gav hundarna lite hjärngymping nyss där de skulle dra ner toarullar med hundgodis i från hängande snörren..

Busan klara det i ett nafs medans Nova mest använde det hela till att rensa bort tandsten mellan tänderna...  Ja inget fel med det... HeHe..

Älskar mina bruna brudar HiHi

  

    

Av Maria - 22 september 2010 20:54

  

Vanilj glass och lakrits strössel...

thats LoVe  

Av Maria - 22 september 2010 12:06

  

Skulle inte ha nåt emot om något av detta lades in i min garderob =)

Helst väskan för den va bara så lovely   

Av Maria - 22 september 2010 11:22

Idag har jag verkligen mycket att göra, vet bara inte hur jag ska hinna med allt.. men men det löser sig nog får jag hoppas.

Jag ska bland annat tänka ut lite olika platser jag kan tänka mig att ha praktik på...sen måste jag även fixa fram alla viktiga papper som jag ska ha med mig till arbetsförmedlingen imorn...Oh en massa tråkgöra men det måste göras tyvärr!!


Såg även att de har kommit ut ett nytt avsnitt av Gossip Girl, hum undra om jag ska spana på det först HeHe...  

Av Maria - 21 september 2010 22:10

Oh finns inget vettigt att se på tv och jag är alldeles för trött för att orka göra nå nödvändigt..

Ont i huvudet har jag men som sagt det är kanske inte konstigt... eftersom idag har det inte varit en vanlig dag inte.


Nää man kanske borde lägga sig i sängen med en bra bok eller film.. ja får se vad jag hittar på..


Bjuder på en oldie så länge

     

Av Maria - 21 september 2010 19:32

Ja va ska man säga, bloggvärlden är nog bra hård.. man ska va stark som människa om man ska skriva en blogg vill jag lova..!!

För här ute finns det massa människor som gottar sig att förstöra för andra och älskar att syssla med nätmobbning.

Vart är sverige på väg?...

Har inte varje människa rätt till sin egna åsikt utan att bli kränkt... ja jag trodde i alla fall det..

Jag trodde aldrig för min värld att när jag skrev ett inlägg eller kommentar i någons blogg att jag då skulle bli uthängd och hånad av någon som ska vara förebild och "kändis"...


Jaja ... hoppas att det var många som reagerade över hur vissa personer får hålla på..!!

Nu tänker i alla fall inte jag lägga mer tid på en ja kan inte annat säga en idiot som inte kan bette sig normalt..

Så till dig du vet vem du är... Have och nice life...

Av Maria - 21 september 2010 18:29

Wille höll med en kille om att det va så fjortis och pundigt att göra peace tecken på bild..

Okej får stå för dem... fine liksom

Men frågan jag ställer mig då varför han inte "hoppar" på sin egna vän som gör samma tecken på bilder.... skrattretande om jag får välja

Hum någon som har gjort på sig lite kanske...?! =)


                                             2010-09-21, 13:50

Straffbart att fjortisposa efter fyllda 20... :P

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards