MariaLicious

Alla inlägg under juli 2010

Av Maria - 10 juli 2010 23:40

  

Ja så här ligger min lilla limpa i 30 graders värme... HaHa...

Hon är speciell den damen... *ler*

Av Maria - 10 juli 2010 20:20

Ja igår drog vi som sagt till Daniels syrra som hade inflyttningsfest, där var det fullt hus HeHe... och vi har inte varit där sen hon flytta in, så va skoj och se hur det blev med alla möbler och grejer och jag måste ju säga att hon hade fått det väldigt fint där hemma... va en mysig lägenhet..


Men i alla fall efter att vi hade vart där ett tag så drog vi ner på Power Meeten och sen vidare till krogen...

Japp vi hann med mycket igår... men det va skoj.. träffa massa nya människor som var hur trevliga som helst..!!

Så drar på fest hos Daniels syster gör vi absolut igen... =)

Här kommer lite pix från kvällen...

  

  

  

  

  

  

  

  

  

  

Av Maria - 9 juli 2010 20:45

Nu drar jag och Daniel iväg hem till hans syrra på inflyttningsfest... ska bli sköj, men nervöst för man känner typ ingen där förutom Jeanette då... HeHe

Men blir säkert skoj.... =)

Me today

  

  

Av Maria - 8 juli 2010 23:25

  

Av Maria - 8 juli 2010 23:16

Vart äntligen klar med mitt första uppdrag i småföretagan B idag... Gahh och jag klara mig själv hela uppdraget, behövde inte ens fråga någon om något HeHe inte illa..


Ahhh har fått en blåsa på tungan... o vad kan jag säga mer än att det gör fett ont...  

Av Maria - 7 juli 2010 02:38

Så sysselsätter man sig med detta.. HaHa.. gjorde en personlig southpark figur av mig och Daniel...*ler*

Vette f*n om det blev så likt mig men Daniel blev däremot ..HiHi


  


Gör eran egen gubbe här =)

Av Maria - 6 juli 2010 19:52

Bär samma klocka som Kenza

Ja ska du se hit, du kan köpa den av mig

för ett pris av bara 135:- (ord 199:-)

Finns i sju härliga färger, så skynda innan just din färg tar slut..!!

En klocka som är super snygg till brännan...  

Kontakta mig på kakan_082@hotmail.com eller släng in en kommentar här i bloggen....

    


Av Maria - 6 juli 2010 13:28

Yes idag fick jag äntligen pengar.. skönt men de var inte länge det fanns på mitt konto *suck*... har nyss betalt alla räkningar och skit så nu är man inte så "rik" igen..

Ush jag måste sluta nätshoppa... inte en grej får jag köpa nu först allt är betalt... my good va pengar det går varje månad... =(

Hade jag inte haft alla dessa räkningar nu så hade jag kunnat ja minst spara en 5000:-  .. ush va sunkit det känns nu...  *gråter*... men men snart så är allt betalt om Maria kan sluta shoppa... mmmm är nog lite av en shoppaholic   

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards