MariaLicious

Alla inlägg under juli 2010

Av Maria - 22 juli 2010 16:09

Ush jag har så mycket pluggeri nu så jag vet inte vad, har inte gjort mina uppdrag i rät tid så nu ligger jag efter rejält och snart är kursen slut... Gahh... men ska försöka slänga in två uppdrag idag, har nyss lämnat in det fjärde uppdraget och nu ska jag göra klart det andra uppdraget så det oxå blir inlämnat idag, sen har jag bara tredje och femte kvar.... HELP!!!!!


Oh detta är så boring så jag dör snart.... ska aldrig mer läsa ekonomi efter denna kurs... Hate it!!

Näää ut med hundarna nu och sen göra klart uppdrag två då... *suck*

Av Maria - 21 juli 2010 14:34

Va och hämta ut en premie jag fick från tidningen Allt i hemmet... och vad ska man säga mer än kärlek vid första ögonkast... I LOVE IT...

  

   

     

Av Maria - 21 juli 2010 14:19


Snacka om hjärnskakning ggr 100... HiHi men lite skojigt var det... sååå söt


Av Maria - 20 juli 2010 22:42

Guuu är det farligt att dricka för mycket mjölk på en och samma dag?!

  

Av Maria - 20 juli 2010 21:33

Håller på och planerar på att göra om lite i sovrummet nu inför hösten...har tänkt att ha svart och vitt som färg skalor, enkelt och snyggt...!

Så nu har jag hållt på och spana runt efter gardiner och dylikt.. och ja kan väl säga att jag hittat det mesta nu HeHe... såååå lycklig...!!

Och det bästa är att när jag beställde från ellos så fick man med ett super fint sängöverkast i vitt för bara 29:- om man beställde för minst 200:- efter avdragen rabatt... sååå najs..

Slänger självklart upp en bild på allt sen... när jag fått hem det och trixat och fixat klart in the bedroom...

Kommer bli så najs... sååå happy nu...  

Av Maria - 20 juli 2010 17:20

Japp vart några loppis besök idag som Daniel lova dan innan... Och så klart fynda jag lite HeHe...

Den perfekt korgen för svamp plockning i höst *ler*... och lite annat som jag ska ha i sovrummet när jag gör om där  inför hösten...

  

Av Maria - 19 juli 2010 22:25

Guu jag är så hungrig och som alla vet kan man aldrig somna om det knorrar i magen...

Just nu skulle jag vilja ha grillade köttbullar med philadelfia ost på och sen saltgurka till det... Ohhhh myyy gooood va gott...

Men tyvärr tog men lilla saltgurka slut idag *suck*... så imorn får det allt bli ett stopp på maxi för inhandling av mer SALTGURKA....HeHe..


Näää får väl ta mig en tråkig makrillsmacka nu då...  To the Kitchen...   

Av Maria - 19 juli 2010 22:00

  

Är lika bra man går och lägger sig... gör ändå ingen nytta... Har så tråkigt så jag somnar av tråkigheten..


Imorn ska jag springa på loppisar.... Daniel lova att vi skulle göra det... HeHe... ska bli sköj...  Får hoppas man kommer hem med nå riktigt fynd... =)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards