MariaLicious

Alla inlägg under juli 2010

Av Maria - 18 juli 2010 19:18

  

Av Maria - 18 juli 2010 18:37

Idag drog vi till erikslund en sväng. och där blev det ett grill köp på Jula.. Så nu har vi äntligen en grill ... sååå najs..

Så idag fick det allt bli grillat här hemma...   

  

   

   

   

    

Av Maria - 18 juli 2010 03:06

HeHe jag tog lite roliga kort på Nova ikväll så Daniel gjorde genast en video med dem... Spana in man får sig allt ett gott skratt vill jag lova... tokhund.. =)

Av Maria - 17 juli 2010 19:18

Idag fick det bli lite hjärn och nos gymping för Nova... som avslut fick det bli lite tass pedikyr... oh satan va långa klorna va... =/

  

  

  

Av Maria - 13 juli 2010 22:23

  

Kolla hur armen ser ut nu... tycker bara det ser ännu värre ut nu...

Och verkligen alla kollar på mig när de ser det där och typ ger mig tycker synd om blicken.. HaHa... det tror väl att jag blitt misshandlad...


Va så skoj på badet idag.. en fråga mig, gu jag måste fråga vad du gjort... och jag berätta och sen när jag sa ja det ser ut som man blitt misshandlad.. ja sa hon man vet ju inte om man vågar fråga vad som har hänt... kan ju vara känsligt sånt där *asg*... så undra hur många som tror att jag åkt på stryk... HaHa nästa som frågar ska jag svara med rädd röst och ba -jag jaaaa ramla i trappen... HeHe

Av Maria - 13 juli 2010 22:09

Som sagt så var det en liten mini pinscherträff idag eftersom en pinscher som inte var härifrån va besök...

Så vi drog till groppen och träffades... oh jisses vad det var jobbigt.. HaHa mina hundar bettede sig som vilddjur *asg*... ena minut simmade medans andra var det bus och kiss och nästan bajs i vattnet... Ja jisses man hann knappt heja på alla utan de var fullt upp och hålla rätt på adhd hunden Nova ...


Men annars var det trevligt... va längesen vi sågs från träffen så va trevligt och ses igen...

Här kommer de få bilder jag hann ta innan Nova spruta sand på någon som sola eller dylikt ja säg va hon inte gjorde... ;)

Tyvärr hann jag ej få nån bild på Kiro som oxå deltog idag...

      

Av Maria - 11 juli 2010 22:49

Jag sköms för att säga det men idag tog jag mitt första dopp för i år... HaHa jag vet det är sjukt sent men men bättre sent än aldrig...

Men i alla fall idag packa vi in hundarna och picnic i bilen och drog iväg till ett grustag vid typ sätrabrunn...

Va rätt tjockt med folk där och våran plats vi hade sist va så klart tagen *suck*.. men till slut hitta vi i alla fall en relativt bra plats... tyvärr lite skuggigt men det hindrade inte hundarna eller oss från att dyka i... och det va gött vill jag lova... =)

Hört att det ska va varmt hela denna vecka oxå.. så detta lär ju inte bli mitt sista dopp.. HeHe...

...Pix från today...

  

  

  

  

Av Maria - 11 juli 2010 22:28

  

  


Ja så här ser man ut efter att man vart iväg och badat med Nova...

My good va fucking ont det gjorde ... trodde f*n armen skulle gå av HaHa...

har  lika fina stäck på ena benet oxå...

Jag måste va super känslig för Daniel träffades oxå av två paddlande tassar men fick endast två små röda steck... medans jag blev lilasvart HaHa...

Kommer aldrig våga föda barn... för om detta kändes som om armen skulle gå av hur ska det då kännas när en bebis ska ut... ja ni vet AHHHHhhhhhhh

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards