MariaLicious

Alla inlägg under juli 2010

Av Maria - 25 juli 2010 11:35

 

    

Nova och Kiro hälsar godmorgon... Natten har gått jätte bra, va bara ovan att ha en sån stor pinscher under mitt täcke HeHe... är ju van med lilla limpan.. men i och för sig tar hon större plats han va han gjorde... hon sparkas och håller på medans Kiro låg där så fint... *ler*


Snart kommer Fia och hämtar honom... kommer kännas tomt när han åker... han får ju gärna stanna kvar här HeHe... så snäll och duktig.. !!

Vi får hoppas att han vill vara här fler gånger ... för trivts det tror jag absolut han har gjort... HeHe...


Av Maria - 24 juli 2010 21:31

  

När det va dax för promenad ... öste regnet ner och alla som har en pinscher vet hur mycket en pinscher ogillar att bli blött HeHe.... Så Kiro fick låna Novas regntäcke som va typ 5 nummer för stort men men han slapp ju blit blött och det är ju huvudsaken HeHe...


Sen när vi kom in fick han testa på Dogsmarten, och det va ju inge match... HeHe man är väl pinscher *ler*...

Nova titta avundsjukt på... men jag lova henne några omgångar imorn, så hon blev glad igen... HiHi...

  

  


Av Maria - 24 juli 2010 19:39

Idag är vi nämligen hundvakt till en pinscher hane vid namn Kiro.. är Fias hund från pinscherträffarna...

Och det går jätte bra hundarna sköter sig kanon bra, de leker och tar pauser om vartannat..

Kiro anpassade sig jätte bra, både sovit, lekt och ätit en hel skål med mat... så han är så nöjd så..!!

Super snäll och go är han... =)


Busan är ju hos sin husse så får se om hon märker att det vart en annan pinscher här hemma HeHe....

Här kommer lite pix på dogsen, och det är Kiro på alla, men visst kan man se att han liknar Busan på visa bilder, inte så konstigt de är ju nämligen släkt på lite längre håll HeHe...


  

  

  

  

  

  

 

    

  

Av Maria - 24 juli 2010 01:19

Jag/vi är med och tävlar om en hundleksak hos spoiled dog och jag/vi håller så klart tummar och tassar att jag/vi vinner den rosa söta blomman... som ser underbar ut att tugga på tycker både Busan och Nova ..HeHe

Vill ni oxå tävla, göra då det här

Men skynda tävlingen håller bara på till den sista juli !!!

  

Av Maria - 23 juli 2010 21:51

Vi drog till stan en sväng idag... lönen har ju kommit, bäst att passa på innan den tar slut som vanligt...!!

Så äntligen fick jag tag på magväskorna som jag trånat efter ett bra tag... och fynda dem för billigt pris oxå, så fick bli två HeHe

Blev så klart lite annat oxå... =)

  

  

  

  

Av Maria - 22 juli 2010 23:22

 Ja ser ni vem det är.... ?!

1: En legogubbe

        X:Daniel med legofrisyr

                          2:En av medlemar i gruppen The Beatles


  

Rätt svar X: Daniel med legofrisyr

Thihihi älskar dig ändå älskling...*blink blink*

Av Maria - 22 juli 2010 21:54

Nelly har en sjuk rea just nu... allt är sjukt billigt... så hur ska man kunna motstå från att beställa... Ja inte klara jag det i alla fall.. HaHa

Fick bli detta för 129:-... ja ni hörde rätt 129:- BARA!!!

  

Av Maria - 22 juli 2010 21:38

  

  

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards