MariaLicious

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Maria - 4 juli 2010 20:27

HeHe den här killen måste prata med sin hund som en person i gruppen Beatles, gör han inte det så lyssnar inte hunden på honom... HaHa hur skön får man va som hund... =)

Av Maria - 4 juli 2010 19:54

  

Jag bara älskar dessa skor... de är så sjukt snygga... Älskar dem mer och mer för varje sekund HeHe...

Förut tyckte jag att gladiator sandaler va de fulaste man kunde ha på fötterna men nu kan jag inte leva utan dem... de är så sjukt snygga och passar både till vardags som till fest...   

Av Maria - 4 juli 2010 16:19

Igår drog jag och Daniel ner på festivalen här i stan, dock blev det nog lite för mycket alkohol för en mr D HeHe... men va skoj ändå.

Vi var först hem till Macke på lite förkrök sen drog vi vidare hem till nå andra killar och sen rörde vi oss äntligen ner på stan...

Första stoppet blev Harrys där vi kom in gratis eftersom Daniels syster jobbade, så det va gött... sen när vi hade druckit lite så drog ut på stan efter lite matjakt... HeHe...för vi båda va hungriga.

Fick bli en riktigt god langos med allt på... *mums* och sen bar färden hem men en lite för vinglig Daniel...

Ja det va väl lite av våran kväll... *ler*

  

  

    

Av Maria - 4 juli 2010 16:08

Igår drog vi iväg till ett grustag där det va helt underbart, så dit blir det verkligen fler besök...

Jag bada dock inte men nästa gång ska nog jag med ta mig ett dopp... hade god lust igår men hade tyvärr inte bikini underdel på mig... *suck*

Men Daniel och Nova bada som tokar i alla fall.... HeHe

  

  


  

    

Av Maria - 4 juli 2010 15:30

Den skönheten åkte jag och Daniel runt igår... riktigt najs...

Oh my good va grannarna hängde i fönstrena när vi körde fram den till dörren... HaHa.... vissa har tydligen aldrig sett en bil förr...  

  

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards