MariaLicious

Alla inlägg under maj 2008

Av Maria - 20 maj 2008 14:47

ja jag bara undrar... nu är det ju rena hösten igen... Va händer?? Vart tog sommaren vägen...*gråter*

Ohhh va jag hatar sveriges väder... det är alltid som himla kallt...mörkt och ja allmänt dystert inte konstigt att man blir deppig *morr*

Vill ha sommar och sol nuuuuuUUUUuuuu


Jaja va händer idag då... HaHa.. säkert ingenting som vanligt!

Men en sak är säker.. har nämligen bestämt mig för att ta det där körkortet nu... kan ju behövas om jag och Daniel hittar vårat drömhus..och då vill man ju inte bli fast där ute på landet.. *ler*

Men ska få va en liten hemlighet... för jag orkar inte med nå tjat från alla .. vill göra det lite i smyg och sen bara tadda här är kortet.. =) Jaja... drömma kan man ju.. HöHö!!

Av Maria - 17 maj 2008 12:45

på en viss person här i hemmet... han ska hela tiden bara sova sova sova sova..... What a fuck liksom... va f*n är det för ett förhållande??

Börjar bli skapligt trött på detta alltså..  blir ju bara ledsen och arg när det ska vara så här..

Sen får man höra att det är minsan jag som pajar detta förhållandet genom att jag inte låter han sova 7 ggr om dagen typ.. Öhh hallå vem pajar vad liksom!!!

Han är så jävla slö och lat och likgiltig.... och intresset är bara att SOVA... så snart får det f*n vara nog...

Jag kommer göra slut om han inte är bered att ändra sig... För jag är mer ensam än tillsammans med han... visst han är här jämnt men han ligger ju i sängen och snarkar 70% av tiden vi ses... Kul kille va ?! *gråter*

Av Maria - 16 maj 2008 15:17

HaHa det är ju inte klokt... hur kan man bara sova så länge...?!

Men i och för sig somna jag rätt sent.. och sen tror ja att jag trivs bättre i drömmarnas värld just nu än i verkligheten... sorgligt men såååå sant!


Jaja... inte fått ett piss gjort idag heller mer en kastat mig i duschen så man är ju i alla fall ren och fräsch... HeHe...

Ush har sån mensvärk igen... fuck vad jag hatar dessa dagar i månaden =(

Någon som håller med om att det är skit att ha "lingonvecka"?!


Men kl fem kommer killen då ska vi iväg till ÖB och handla lite smått och gott... behöver nämligen nya dammsugspåsar... trist och slänga pengar på sånt men ett måste tyvärr..


*over and out*

Av Maria - 15 maj 2008 22:50

japp den färgen blev det på naglarna.. HeHe byter nagellack var och varan dag *ler* (HaHa nåt skojigt måste man ju sysselsätta sig med i detta pissiga liv..) ... Kan inte va utan på nå konstigt sätt.. tycker naglarna ser så tråkiga ut utan lite färg... =)

Tur att Depend har så billiga nagelack och så är det perfekt strl på flaskan oxå... den hinner liksom aldrig torka som det lätt kan bli i stora flaskor.. + att det finns massa massa fina färger =)... HiHi blir nog att jag köper en ny färg nästan gång det är dax för shopping..  nagellack kan man väl inte få för mycket av... eller ?! ;)

Av Maria - 14 maj 2008 14:52

Who the fuck knows..?!

Ingen lust med nånting som vanligt... Gahh blir så trött på det här livet... har ingen ork eller lust till att göra nåt..

Och det är ju inte så att jag inte har nåt att göra ... för ojojo har en miljon grejer som skulle behövas göra...!

Typ posta brevet till csn så jag slipper betala min skuld nu... posta bostadsbidragslappen.. måla köket... diska... fixa hallen... allmän städning i hela lägenheten... Ja du ser!! Har ju massa att göra... men är som hela jag är på strejk ständigt..


Vill göra nå roligt men vad är roligt???

Fuck va allt är pisssssssssssss... längtar till sommaren.. då händer i alla fall nåt skoj.. =)

Av Maria - 13 maj 2008 18:48

Pain -End of the line.

(sköööön låt)

Av Maria - 13 maj 2008 18:45

Är bara sur,arg,ledsen och allmänt trött på allt och alla...

Detta suger... *gråter*

Piss dag idag..som de flesta dagarna tyvärr!

=(

Av Maria - 13 maj 2008 12:32

är jag idag.. för inte gick det att somna i natt inte... Låg och vred och vände på mig i nästan tre timmar... såååå drygt.. Orkade ju inte gå upp heller!

Ush spyr om jag är inne i en sån där period igen..!! Såååå idag är man ju så där jätte pigg NOT... =(


I söndags va jag och killen på våran första husvisning... HiHi.. kändes vuxet... Huset va mysigt och jätte fräscht men kändes alldeles för trångt.. va ju endast 70kvm... allt som allt... så kändes lite som man gick på varan. Va en sommarstuga som byggts om till åretruntboende.. och va topprenoverat ..så verkligen fint! ...men blir nog inge bud från oss inte.

Så blir nog till att leta vidare HeHe


Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards