MariaLicious

Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Maria - 7 maj 2008 18:19

för lite tvättstuge spring... Japp då har man tvättstugan hela kvällen då.... =( Hum man hade ju kunnat valt en annan dag... *morr* för idag är det ju massa bra på Tv..!!

Men men måste ju ha rena kläder och tvättkorgen har liksom svämmat över tre ggr om så... HeHe


HeHe bestämde mig igår för att sluta äta godis i veckorna... Oh shit vilken abstinens jag har dååååå... Gahhh ge mig en chokladbit nu eller så åker du på en smäll...Bara att välja!! =) Ja så känns det.. Hela kroppen skriker efter socker och godis.. Men näää jag tänker inte ge mig... För herre gu det går ju inte och hålla på och stoppa i sig en massa godis varje dag, liksom hallå vill jag rulla fram i sommar eller!!

Så nu blir det en jobbig vecka.. jag slutar med godis .. killen slutar med snus... och så har jag lite pms på det... HaHa.. slutar väl att vi mördar varan innan helgen är slut... ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards