MariaLicious

Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Maria - 25 maj 2008 20:10

Ja jag kan verkligen inte va utan färg på naglarna... så nu fick det bli Depend nr03 som pryder mina naglar ..tills det är dax för en ny färg =)

Ska nog ner på stan på Tisdag (får nämligen lön då*ler*) och spana om det kommit in nån ny schysst färg i mitt favo nagellack märke= Depend så klart!... HeHe jag vet jag är beroende...sååå What ;)


Tror inte rosa är riktigt är min färg...Hum..Men skön färg eller hur?!

Av Maria - 25 maj 2008 19:56

HeHe ja det kändes så när jag åt en sån här idag *ler*

Smaka exakt likadant som det gjorde när man va liten..

Och den ser ju exakt likadan ut.. inget har förändrats...och det känns

så skönt... Liksom att inte allt får en ny designe bara för att det

är ett nytt år/decinum!

Tycker den är riktigt snygg..färgerna passar så bra ihop HeHe

Kul att få känna sig som 8 år igen *skrattar*

Av Maria - 25 maj 2008 15:04

japp det är ju söndag... och det är ju tråkighetens dag...

Har haft en rätt jobbig helg... vart mycket tjaffs och gråt och tråkigheter...=(  Så nu vill ja ha en bra vecka.. det förtjänar jag nu efter allt skit i helgen!!


Är i stort behov av pengar oxå.. är totalt pank.. får pengar på tisdag.. men ja hur långt räcker dem... såååå irreterande!!!

Näää blir till att köpa en triss när lönen kommer och hålla både tummar och tår att det är vinst på den... =)

 Seee yaaaa *ler*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards