MariaLicious

Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Maria - 20 maj 2008 22:32

Va på loppis en sväng idag och fyndade så klart... =)

En stor skål som man antingen kan ha fisk i eller nå fina växter... 20:-

Två ljuslyktor..som ska dekoreras med stenar och lite sånt (bild kommer när det är klart) 10:-/st

HeHe hur billigt va inte detta... Älskar när man gör såna där fynd.. =)

Av Maria - 20 maj 2008 15:57

HeHe jag vet jag är en sucker för "pojkband"... men ni kan ju inte

tycka att de suger... Gillar dem..tycker deras röster passar

riktigt bra ihop.. Och Mattias har helt klart den bästa rösten enligt mig

då... Och här kommer lite onödig fakta *ler* men killen min

har faktiskt gåtti samma skola som han.. Det ni... *asg*

Äh lyssna på låten och njut*

E.M.D -Jennie let me love you

Av Maria - 20 maj 2008 14:47

ja jag bara undrar... nu är det ju rena hösten igen... Va händer?? Vart tog sommaren vägen...*gråter*

Ohhh va jag hatar sveriges väder... det är alltid som himla kallt...mörkt och ja allmänt dystert inte konstigt att man blir deppig *morr*

Vill ha sommar och sol nuuuuuUUUUuuuu


Jaja va händer idag då... HaHa.. säkert ingenting som vanligt!

Men en sak är säker.. har nämligen bestämt mig för att ta det där körkortet nu... kan ju behövas om jag och Daniel hittar vårat drömhus..och då vill man ju inte bli fast där ute på landet.. *ler*

Men ska få va en liten hemlighet... för jag orkar inte med nå tjat från alla .. vill göra det lite i smyg och sen bara tadda här är kortet.. =) Jaja... drömma kan man ju.. HöHö!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards