MariaLicious

Alla inlägg den 22 maj 2008

Av Maria - 22 maj 2008 21:49

gå och spy upp maten de nyss har tryckt i sig och få ännu mer kroppskomplex än de redan har i denna värld eller vad jag bara undrar...

Kollar nämligen med ett halvt öga på delfinalen på melodifestivalen och detta blir ju bara värre och värre..

I år behöver man tydligen inte ens kunna sjunga utan bara att man är jävligt porrigt klädd eller dansar otroligt porrigt så kan man ställa upp..!! Detta är ju sjukt.. Vart är världen på väg.. Det ska ju faktiskt va en musiktävling inte en jag kan smeka mig bäst tävling!!

Den ena har kortare klänning än den andra.. vissa visar trosorna och vissa tuttarna eller ja vissa både och!

Och tjejerna är ju "perfekta".. perfekta solbränna.. snygga ben..inte ett hårstrå som ligger fel.. ja sådär tipp topp liksom .. så de får alla oss vanliga tjejer att bara vilja gå in och stoppa fingrarna i halsen och spy upp allt man någonsin har stoppat i sig..!!

Hallå ska det vara så...??!!

Helt sjukt trodde melodifestivalen var till för hela familjen och inte bara för kåta killar!! ARGGGGGGgggggggggggggg*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards