MariaLicious

Alla inlägg under november 2006

Av Maria - 21 november 2006 21:55

Japp satt ut nya auktioner idag.. Såååå spana in och bjud lite på dem vetja.. ;) Mina AuktionerLägger nog in lite mer imorn igen.. HeHe.. Bara och spana thihih

Av Maria - 19 november 2006 21:16

Jaha då va helgen slut då.. *snyft* tycker knappt det vart nån helg jöö Nu är det söndag.. tråkiga söndag.. Förstår inte! jag har aldrig roligt en söndag! Jag bara slappar spanar repriser på tv.. kollar lite på datan och springer ut med hunden då och då.. Va f*n gör folk på söndagar..?? *fundersam*Va in och spana på tradera.. och såg att jag fått mitt första plagg sålt Jippi =) Ett par jeans.. gick för endast 91 spänn =( men endå bättre än ingenting alls.. =) Såå nu ska det postas imorn och sen ba in med nya fina plagg HiHi.. Rätt skoj med tradera och sånt där.. HeHe man känner sig lite som en affärs kvinna *asg*.. Kan nog bli riktig King på det där.. HaHa eller hur?!Dax för jobb imorn då.. HiHi faktiskt lite så man längtar.. Har ju drömmt om hundarna på nätterna HiHi sjukt.. Tänk vilken tur jag haft... lyllo mig.. Fått ett jobb och inte vilket som helst ett drömjobb (i alla fall för mig) Nåt som jag inte trodde va möjligt.. Men thihi finns tydligen nån som tyckte synd om mig och såg till att det blev fixat.. HeHe i am a lyllos.. ;)Håll tummarna för bra väder imorn bara.. inge skoj med ösregn och 8 hundar i kopplet som ser ut som ett gäng sura disktrasor när man kommer in .. Så hoppas på torrt fint väder =)Dax för en liten duschi dusch.. Men see ya later maybe baby... HaHa det där lät jööö ;)

Av Maria - 17 november 2006 23:32

Jaaaaaaaaaaaaa... hur glad får man bli =) Min älskling (Johan för er som inte vet) fick ju stanna kvar.. Guuu så skönt. Han förtjänar det verkligen.Guuu jag ÄLSKAR verkligen hans röst.. Blev verkligen riktigt rörd när han sjöng idag Jisses ;)Mannen har allt.. I want Him..Och snygg brorsa hade han ju med HiHi ...Hoppas han vinner... Skulle kännas så bra och han behöver det för jag tror inte han har det bästa självfötroendet.. Håller verkligen på Johan.. Han kommer alltid va en stjärna i mina ögon!!Titta på snyggingen... Jag döööööör *dregel*

Av Maria - 17 november 2006 00:26

Gahhh tror jag stuckat mitt lillfinger *storgråter*Gör nå grymt ont när jag böjer det i alla fall.. stackars stackars mig :( Va lite klumpig på jobbet... skulle stänga dörren lite snabbt och drämmer lillfingre i dörrkarmen.. shit trodde fan det gick av då.. men va bara att bita ihop kunde ju liksom inte bara gallskricka bland hundarna HeHe.. Jaja shit happens.. :/Lagt inte lite nytt på Tradera.. bara att kika.. :) Trodde det skulle va rätt lätt att sälja där men ike sa nicke.. får ju typ inge sålt.. :( Fast jag säljer saker som inte ens är använda... Hallå people.. vad är problemet.. HeHe... jaja nån gång händer det väl =)Tvättstugan idag... sååå boring..Och göör mycket tvätt som vanligt..Busan va med ner idag *ler*... men inte va hon till mycke hjälp inte nää hon såg ju bara till att fastna på nå konstigt sätt under centrifugen *asg* Klumpo... sååå hon trodde nog typ att centrifugen höll på att svälja henne ...thihi så går det när man inte hjälper matte med tvätten =)Näää nu är det dax för att hoppa i sängen... jobbet väntar imorn!!.. Hoppas på bättre väder imorn.. va inte så skoj med ösregn och 8 blötta hundar vid min sida idag :/Natti Natti ;)

Av Maria - 15 november 2006 20:41

Det här är absolut den bästa disney filmen =) Älskat den sen första gången jag såg denAlltså den innehåller ju allt som en film ska innehålla... Humor...Ledsamhet...Kärlek...Spänning !!Och nu har den äntligen kommit ut på dvd.. =) Ohhh i wan´t it.. Får ta och köpa den när jag får pengar eller nåt.. För i min dvd hylla ska den stå en vacker dag HeHe.. Vem har inte drömmt sig bort och fantiserat om att vara Ariel... *skrattar*... Häftigt! Hon får ju så klart den Snygga Erik *asg*... Ja Ariel skulle man vara HaHa*simmar vidare*

Av Maria - 15 november 2006 19:51

Hum såg nu att jag vart slarvig med att blogga igen.. AjAj.. slag på fingrarna skulle jag ha thihi.Sååå vad have happend sen sist... Jooo massa Börjat jobba.. ja det är sant.. Maria jobbar *asg*.. svårt att tro men så är fallet. Är på ett hunddagis.. Går bra förutom att min benen är slutkörda men men snart helg =) Vi har sammanlagt 28 hundar där.. är en del. Så blir ju att man går ut med minst fem stycken åt gången HeHe och det är ingen lätt match vill jag lova, men jag proffset klarar ju det galant *skryt* HaHaHundarna är göööör goooaaa skulle vilja ta hem varenda än *ler*Känns så skoj att man får jobba med det man vill *rena drömmen*Hänt mer dååååå... lagt upp lite nytt på tradera... spana in vetja mina auktioner Och bjuuuud så klart =)Gahhh va ont jag har i kroppen..ska ta en varm dusch efter Bonde söker fru..eller efter O.C blir det visst HeHe... *gäsp*Äsh för trött för detta...kommer igen när vitaminerna nåt min kropp ;)pöss*

Av Maria - 11 november 2006 01:08

Jahapp... skickat raden till min farsa nyss.. Kändes som en vinnar rad faktiskt... tror faktiskt att man skulle kunna göra en enkel rad denna gång .. men men feg som jag är så vågar jag inte riktigt det HaHaHa..Bara hoppas och drömma att man sitter där kl18:05 och ser hur den ena hästen efter den andra bara tar första plats =) ojoj va dåå mia svimmar.!Känns faktiskt lite som en tur vecka denna vecka... Börjar med jobbet på hunddagiset.. sen hitta va en likadan lampa som busan tappa sist..(sån som reflektera och sånt där.. ni fattar?! ) och sen Johan gör väldens bästa framträdande på idol...*ler* och nu vinner på trav... HaHa... kan det blir bättre.. =)Men allt rasar väl nästa vecka.. Får inte jobbet på hunddagiset..kemin passa ej... Busan tappar lilla lampan igen..någon annan hittar den.. Johan åker ut på fre... stor gråter... Busan äter upp travlappen så vinsten inte går att hämta ut... HaHa fatt va lätt det kan vända... Myyy Gooood bara suga på den här turen man fått äran att få ett litet tag.. thihihi Vem vet vem som tar den av mig nästa gång.. ;)Godnatt natttomtar där ute.. *kjami*ps.. det konstigaste jobbet jag hitta på ams.se va .. julbordsnisse i Göteborg.. thihi funderar på att söka det.. *asg* Undrar hur interjuven går till Typ : man får tomtenisse kläder..i rummet står ett bord med julmat...man får krypa under bordet och titta fram under julduken.. har man rätt blick bli man årets julbordsnisse... HaHa.. Tada Grattis till jobbet liksom...Musten ingår..;) ds.. Nattbabbel på högnivå

Av Maria - 10 november 2006 22:39

Den vanliga Idolsnacket på Mias blogg *asg*...Men han va kung idag.. Ni förstår väl vem jag mennar.. Ja min darling Johan... Han va bäst ikvällShit vilket sista framträdande idag... Wow =) Jag bara ställde mig upp och applådera när det va slut.. Han visade verkligen idag att han är en stjärna!Har ju alltid trott på den där killen enda sen första gången jag såg han i idol2005.. och nu när han kom med i denna omgången av idol.. Ja har han bara vart min min min.. Han är ju bäst han är killen som är har allt Och idag visade han att jag inte haft fel =)Han va bäst ikväll... =) Skulle jag ha han här nu skulle jag gosa "sönder" han HiHi..Och titta bara på hans underbara ögon.. Goooood jag smälter

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards