MariaLicious

Alla inlägg den 1 november 2006

Av Maria - 1 november 2006 22:47

Köpte dessa snygga strumpor idag..*Happy*Kände att jag kunde behöva några som är lite tjockare nu när det är svvviiiinnn kallt.. *brr*Sååå cooolaaa eller vad säger ni?! ;)

Av Maria - 1 november 2006 22:32

Guuu va trött jag är på min hund nu... Gassshhh... Hon har fan irreterat mig hela dagen. Och dum har hon med vart.Skulle nämligen klippa hennes klor idag hade jag tänkt..men hon blev ju oxtokig... bet och skrek och klöste värre än en katt... Jag grina och hunden skrek.. Du skojar om jag blev arg.. Men hann klippa de värsta klorna i alla fall =)Blir till att beställa tid hos vetten och be dem ge henne lugnande så hon kan få dem klippta... för nöts de gör de tamefan inte..!! Fast hon går på asfalt varje dag... *fundersam* Hon kanske har smygskor på sig..=)Jaja... Jaaa Första snön har kommit idag... HaHa.. och shiiiit va kallt det är.. rena vintern på en gång.. Hallå vart tog hösten vägen liksom.. :/ men lite små roligt med snö endå.. HiHi.. är väl lite som ett barn fortfarande tror jag *skrattar*Tvättstugan har vart min enda vän idag... Mmm har tvättat sen klockan halv fyra är klar nu.. *asg* man skulle kunna tro att man är en tio persons familj.. =) Men ack så fel man kan ta.. är bara lort danne och lort mia.. HaHaBla bla bla bla..

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards