MariaLicious

Alla inlägg den 3 november 2006

Av Maria - 3 november 2006 00:38

HaHa glömde skriva det i förra blogga grejset HeHe..Min kille frågade mig den mest korkade frågan idag.. trodde jag skulle dö av skratt när jag hörde det... Liksom är jag ihop med jessica simpson eller?!Danne frågade mig -Behöver man ett eller två frimärken när man ska skicka brev till Malmö?Jag ba -*asg* hallå mennar du allvar.. är du blond eller?!HeHe ja inte varje dag man får höra nå sånt där roligt.. HeHeMen jag älskar dig endå min "jessiDanne" ;)

Av Maria - 3 november 2006 00:03

Just nu är jag tokarg på hunden... Va fan är det för fel på den där hunden???? Hon högg mig nyss i armen när jag tog bort henne från påsen med färgmedel i... Jävla psyk! Börjar allvarligt tänka på att ta bort henne.. Har inte nån lust att ha en hund som bara biter i en..:( Känns inge skoj alls... Och Busan kan ju inte heller må riktigt bra när hon beter sig så här.. *gråter*Behöver nog en helg semester från henne för att ladda batterierna igen!!!Gahhhh ORKAR inte va ARG hela tidenMmm färga håret nu ikväll... Mmm det blev ju bäst NOT... vette fan vad det blev för färg... typ brun grå lila... Snyggt mmm visst... :/Gahhh varför kan aldrig nåt bli som jag vill *storbölar*Håller på och pullar i mig massa frukt.. MÅSTE för mitt hår har blitt kasst.. och jag vet att mitt hår blir kanon om jag äter typ massa massa frukt varje dag.. Så nu är jag fruktoman =) Gott Gott HeHe tänk att det är vinter.. postiva med det är att mandarin/satumas finns att inhandla massa *asg*Min kompis ska tattuera sig ... Hon ska skriva angel på handleden... såååå avis.. Jag vill oxå.. men som att det kommer hända.. nålrädda mia.. god luck! Men men man kan ju alltid drömma och då skulle jag oxå göra en tattu där.. såååå coolt =) Men kanske kan börja med att ta hål i öronen *asg*Over and out för den arga hundägaren med taskig hårfärg :/

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards