MariaLicious

Alla inlägg den 8 november 2006

Av Maria - 8 november 2006 19:50

så kolla in mina auktioner =)Satt nyss in en ny grej.. ett super snyggt linne.. köpt från London faktiskt..Allt jag satt in hittills är helt nytt.. =) Kolla in och bjud vettja.. HiHi Tradera-mina akutioner

Av Maria - 8 november 2006 18:03

Har lagt in en grej än så länge.. ska lägga in fler ikväll... så kolla gärna in mina auktioner och bjud oxå så klart HiHIMina AuktionerEnjoy =) **kjama**

Av Maria - 8 november 2006 14:51

Tack Moderaterna för det... Ska bli skoj.. brännvin och en parkbänk... så ser Marias liv ut från och med nu.!!!Va till arbetsförmedlingen idag.. Och ja va glad man blev.. Allt man hade att säga som förslag fick man ett nej till pågrund av den nya regeringen... Ska man skratta eller ska man gråta...Alltså ni som har röstat på dessa... Hur fan dum i huvudet får man bli... jävla idioter!!!! Gu jag är så arg nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till...Hur fan tänker folk.. hur fan kunde de rösta på moderaterna.. hallå va era byxor fyllda med guld eller.. ja annars vet jag fan inte hur ni kunde rösta på dem..!!!Den nya regeringens slogan är "Spotta och sparka på den som ligger"Såååå vad ska jag göra nu.. leva på danne resten av mitt liv tills man får turen att få ett jobb.. Ohhhhh lyckat!!!!!!Helvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeteeeeeeeeeeeeeeee!!
!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards