MariaLicious

Alla inlägg den 10 november 2006

Av Maria - 10 november 2006 22:39

Den vanliga Idolsnacket på Mias blogg *asg*...Men han va kung idag.. Ni förstår väl vem jag mennar.. Ja min darling Johan... Han va bäst ikvällShit vilket sista framträdande idag... Wow =) Jag bara ställde mig upp och applådera när det va slut.. Han visade verkligen idag att han är en stjärna!Har ju alltid trott på den där killen enda sen första gången jag såg han i idol2005.. och nu när han kom med i denna omgången av idol.. Ja har han bara vart min min min.. Han är ju bäst han är killen som är har allt Och idag visade han att jag inte haft fel =)Han va bäst ikväll... =) Skulle jag ha han här nu skulle jag gosa "sönder" han HiHi..Och titta bara på hans underbara ögon.. Goooood jag smälter

Av Maria - 10 november 2006 19:21

Nu känns livet lite postivare.. HeHe kanske slipper bli alkis och hemlös *Asg*.. För tänk samma dag som jag hade vart på arbetsförmedlingen och allt kändes livlöst... Jaaa då får man svar från ett extra jobb jag har sökt.. och gissa gissa vaaar!!!!Jo på ett Hunddagis.... Jubbla högt.. =) Så ska va där en vecka och testa nu om kemin stämmer med personalen och om jag trivs med arbete .. och stämmer allt sååå är arbetet MITT mitt MITT gahhh är som en dröm som slår in HiHi Maria är lycklig.. =)Hoppas Hoppas Hoppas nu att det blir som jag önskar!! =)Nu börjar Idol snart... wiiihiii.. =) Håll tummarna för Johan och Erik nu... *ler*Hörs snart .. *ler**pösssssssssssss*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2006 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards