MariaLicious

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Maria - 11 augusti 2011 23:05

 

Vi hade ju nästan gett upp hoppet om att hitta nå gula kantareller detta år efter tisdagens nitlott...

Men Daniel drog ut en sväng medans jag var på jobbet och när jag kom hem möttes jag av en massa gula kantareller på bordet...

Vi stekte genast på några och käka på rostat bröd och satan i gatan va gott det va må ni tro HeHe..

Det gav verkligen mersmak så vi drog ut en snabbis i skogen igen och visst kom vi hem med mer än när Daniel va ute själv.. Jisses vilken lycka så nu kan vi äta goda mackor imorn med *mums*

 

 

 

Av Maria - 11 augusti 2011 00:18

Lite till hemmet, lite till bebis, bebis rum och lite till mig =)

 

 

 

 

 

 


Av Maria - 11 augusti 2011 00:10

Igår åkte jag, Daniel och svärmor ut i skogen efter mitt jobb för att finna lite "kantarells" och karl-johan...

Så gissa hur många liter vi kom hem med..??!!... Ja noll, vi hitta inte en enda svamp va precis som om skogen var allergisk mot de gula guldet *snyft*.. så snacka om besvikelse att komma hem med lika tom korg som när vi åkte!!!

Hum får se om vi ger det någon mer chans denna vecka.. beror ju lite på vädret oxå, för nu bara regnar och regnar det =/

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards