MariaLicious

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Maria - 2 augusti 2011 22:24

Ush idag är jag både slut fysiskt och psykiskt tror jag...  Jag är så trött så att tårarna nästan bränner innanför ögonlocken..!!

Jag är har även ont i mina fötter som är svällda som hus =( blev det nu efter jag duschade.. är ju nämligen tvungen att stå upp i badkaret och duscha nu för tiden för sätter jag mig ner så tar det tio minuter att ta sig upp och inte alltid ett säkert kort att jag ens kommer upp ...

Känner mig mer och mer orörlig är typ som en höggravid pensionär i kroppen HaHa.. helt sjukt, och ändå är jag bara i vecka 23 + ... jisses hur ska detta sluta när jag börjar närma mig v30 + ..  näää ush.. önskar att jag hade vart i bättre form än vad jag tydligen är för ojoj va detta är "jobbigt" må ni tro!!

Jaja jag ska inte gnälla för mycket, det finns ju de som har det värre.. men va f*n någon gång måste man ju få tycka lite synd om sig själv eller?!

Slutord till detta gnäll inlägg... Jag toklängtar efter dig bebiiiiis   och

jag är så grymt nyfiken på att få veta vem du är... *ler*

Av Maria - 2 augusti 2011 20:00

Igår var jag och Daniel till hem till min mamma och hjälpte henne med hennes dator.. Och med oss hem fick vi lite fina kläder till bebbo.. det tackor och bockar vi för!!

Gillar färgerna på sparkdräkten..sååå fint med randigt =) Dock är det mesta rosa men vadå en kille kan väl oxå ha rosa lika bra som en tjej.. HeHe

 

 

 

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards