MariaLicious

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Maria - 14 augusti 2010 11:00

Ibland har jag nog allt världens underbaraste kille.. *ler*... Titta bara vad jag fick efter vårat besök hos Ica Maxi.... *ler igen*


Ohhh i am in heaven... nu kan jag se den 1 miljon ggr HeHe...

Älskar dig Daniel ...   

  

Av Maria - 14 augusti 2010 02:36

Lyssna och njut gott folk, här har ni en kille med talang!

Hans röst är sjukt bra... jag får rysningar varje

gång jag hör den här låten, sånt budskap och sån känsla..

Snacka om att beröra... Så lyssna och blunda gärna då blir den ännu bättre =)


Av Maria - 14 augusti 2010 02:20

Ligger här och planer och tok tänker på vad jag ska göra här framöver, för snart är kurserna slut och jag står helt sysslolös, har liksom inge jobb att gå tillbaka till eller så, och heller inge mer plugg eftersom jag inte kom in på det jag sökte *suck*


Vad vill jag och vad vill jag inte...?!... ja tankarna snurrar friskt vill jag lova..

Har så mycket planer men samtidigt kan jag ibland känna igen att jag bara vill ge upp och skita i allt... Men nej jag vill leva och komma nånstans...Det är min tur nu!!

Ska väl bara försöka hitta orken och energin till att göra nåt oxå...  vad nu jag kan hitta den...   


  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards