MariaLicious

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Maria - 2 augusti 2010 22:13

  

Av Maria - 2 augusti 2010 21:35

Nu när vi var på väg till affären så kommer jag med både Nova och Busan och mot mig kommer en liten kille springande och mamman långt bort... jag kopplar upp mina hundar rejält... men ungen kommer i alla fall närmare... då säger jag till barnet... att du man springer inte emot hundar sådär..!!

Då börjar direkt mamman skrika på mig... du han är bara 4 år och bla bla... man kan inte hålla koll på barn på sånt sätt, men du kan hålla koll på dina hundar... då blir jag arg och säger hörru du ha bättre koll på ditt barn svårare än så är det inte... då blir hon argare och börjar kalla mig för dumma grejer och då kan jag inte längre hålla käft...!!


Gu va jag blir trött på folk som tror att de är okej att deras j*vla ungar får bette sig hur som helst... ska det vara så svårt att säga till och lära sina barn om vad som är rätt och fel...!!!!

Och är det så att barnet är olydigt för visst finns det såna ungar, ja då säger man väl till slut barn att så gör man inte osv, då börjar man väl för f*n inte skrika på den som säger åt barnet när inte mamman sköter sitt jobb..!!!!

Gahhhh tänkt att det aldrig är okej att säga nåt om barn... de är ju så oskyldiga jo eller hur..!!!!

De gör nog lika mycket fel om inte ännu mer fel än vad en hund gör... och ett barn är då lättare att kommunicera med än en hund!!!


Jaja va bara tvungen att gnälla av mig....  Idioter finns det dock gott om i det här bostadsområdet... *suck*

Av Maria - 2 augusti 2010 13:31

   

  

   

         

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards