MariaLicious

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Maria - 10 augusti 2010 19:19

Oh blev plötsligt sjukt trött... ni vet sådär slapp och orkeslös så man inte orkar nå annat än lägga sig ner och blunda... *gäsp*...


Men har f*n tusen saker och göra... *gäsp*... men orkar inte göra nå nu... blir nog en liten vilopause... HiHi

  

Av Maria - 10 augusti 2010 19:08

  

Blev en tur till H&M idag och så klart hitta jag lite att ta med mig hem, hitta nämligen en hel del underkläder till väldigt bra pris som ni kan se på bilden..

Va gött det är när man hittar sånt man är i behov av för en liten summa...

Älskar att fynda  

Av Maria - 10 augusti 2010 04:44

Som ni kanske redan har räknat ut så blev mina film val .... tadaaa Twiligt och New moon så klart..

Så sjukt bra varje gång jag ser dem...  och längtan efter att bli vampyr bara växer HeHe... kan ingen (ingen är då Edward så klart) bara svara snäll och bita mig... HaHa... Undra hur många tjejer där ute som sitter och önskar samma sak... kan tänka mig att det är en del... !!


Fuck klockan är snart fem och jag är inte ens trött... ush har verkligen vändt på dygnet helt ...inte bra!

Nej blir till att masa sig upp i tid ändå... kan inte sova bort hela dan jöööö

Så godnatt alla nattugglor där ute.... Hoooo Hoooo

Av Maria - 10 augusti 2010 04:36

Bella- You like your own sun

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards