MariaLicious

Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Wille mobbare i vuxen ålder

Av Maria - 21 september 2010 14:11

Man skulle kunna tro att man är tillbaka på dagis eller nåt, en vuxen människa som blir så knäckt för att man kallar honom Wille griskille (titel på en barnbok som är hur gullig som helst) som är ett rätt gulligt nick enligt mig..


Killen är en liten wannbe kändis som nu ska försöka knäcka mig genom att gå till personangrepp och mobba ... ja han får väl tro att han lyckas...*skrattar*

Tycker bara det är för mycket kissie style i det hela så jag skämms för hans skull.. stackars liten HeHe...


Vem vet kanske jag är lik en häst så what de är ju ett otroligt inteligent djur och sjukt vackra dessutom så jag får väl bara tacka för denna jämförelse...



Men allvarligt Wille hur gammal är du??... om jag får gissa har du verkligen inte nåt en ålder där man vet vad som är rätt och fel..!!


Inlägg från Willes blogg

Jag visste att jag kände igen MariaLostcase nånstans ifrån och som ni vet är jag ju inte främmande för kreatur - jag har ju trots allt ägnat lite tid på en hästgård once upon a time... Plötsligt slog det mig vem hon påminde om!

 

    



 
 
Wille

Wille

21 september 2010 14:34

Ok, jag kan va' mobbare; du kan va' främlingsfientlig.

Pajkastningen kan sluta här. Jag tänker inte yppa ett ord mer om dig eftersom du vill dra nytta av det för att få läsare vilket jag absolut inte vill bidra med - obildningen är stor nog utan att jag ska hjälpa till att sprida den genom din blogg.

Wille griskille är i övrigt en favvobok från barndomen, men som sagt - jag läser den inte längre. Du har ännu inte lyckats framställa ett enda argument för din åsikt vilket är det enda som skulle kunna föra den här diskussionen vidare.

Din bristande språkförmåga, din inskränkthet och obildning är skrämmande och är väl ett tidens tecken antar jag.

Jag hoppas att det här blir det sista jag behöver skriva till dig för om du inte slutar att häva ur dig den ena värre dumheten än den andra är jag rädd att jag måste fortsätta försvara den minoritet som politiskt insatta nu reducerats till.

http://finest.se/willesvarld

 
Ingen bild

Hanna

21 september 2010 15:37

AMEN!
Wille har iaf nåt innanför pannbenet!!!

Maria

21 september 2010 17:26

Okej du stödjer mobbning... det gör inte dig smartare lilla gumman

 
Ingen bild

Hanna

21 september 2010 18:07

Är det inte mobbing att döma ut en hel grupp med människor då, som du gör när du sympatiserar med SD?!

Maria

21 september 2010 18:26

Jag har inte mobbat ut någon... Tycker inte att någon ska skickas ut och fan vet allt va du försöker komma till..
Är ditt påhitt... men det du sysslar med nu är inge bättre än vad du menar att SD står för..

Väx upp din idiot..!!

 
Tobbe

Tobbe

22 september 2010 15:18

nu är du sur, är det så att alla som inte tycker som du och dessutom säger det är idioter? Jo, så är det nog;)

http://filosofoincompreso.blogspot.com

Maria

22 september 2010 20:50

nej jag är inte sur, men jag har ingen lust att prata med folk som bara letar fel...som du!!

Barnsligt du better dig... säg nå vettigt istället..
och sluta ha förutfattade meningar om folk...!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 juli 2014 21:19

Idag fick det bli testning av den nya lekparken som de har byggt på Hamre... Den va helt underbar, det fanns allt där för alla åldrar... William tyckte det va jätte roligt... han sprang ut från bilen och börja leka direkt, roligt att se att han har...

Av Maria - 16 juli 2014 21:00

På sommaren ska det ätas glass... så när vi va och handla så påminde William rätt mycket om att vi skulle köpa glass.. HeHe tur man har med honom när man glömmer skriva lista... För attans om vi hade glömt glassen ;) Glass ska barn äta på sommaren ...

Av Maria - 16 juli 2014 20:45

På eftermiddan idag förvanlandes mina små pöjkar till små pigor här hemma... jag dog lite när jag såg hur söööööta de var med sin små sjalar på huvudet... HeHe nästan så jag funderade på att byta namn till Rosalinda på Alex *asg*...nää då men söööööt...

Av Maria - 14 juli 2014 22:20

Näää har vart dålig på att uppdatera här igen.. och jag har faktiskt saknat bloggen, för varje gång man köper nåt eller tar en bild på ungarna så tänker man oh det där vill man ju visa på bloggen, och nu har tankarna kommit så många ggr så nu var det...

Av Maria - 6 februari 2014 23:44


Vi ska ju börja fixa kontoret, så att det blir ett rum till Alex... och där inne planerar jag att ha en mys och läshörna till barnen..  Så just nu håller jag på och letar fina och speciella kuddar till hörnan.. kommer ju finnas vanliga med men li...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards