MariaLicious

Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Jag kan inte va tyst

Av Maria - 20 september 2010 16:59

Oh jag blir så irriterade när folk snackar dynga...  Kolla bara på hur mycket skit alla skriver om SD... alltså jag kan inte vara tyst, jag blir chockad över hur folk tänker och hur folk reagerar..

Jag har nyss suttit och läst SD´s åsikter på deras hemsida, och vad ska jag säga mer en ge dem en stor applåd... äntligen äntligen ett parti som ser och förstår att Sverige håller på att försvinna...

Och det har ingenting med någon rasim och göra... vart läser folk det...??? Sluta läs vad media skriver, de skriver så klart allt skit för att få en story i tidningen..


Jag kan säga att jag kanske inte stödjer SD på alla punkter och åsikter men väldigt mycket håller jag fullständigt med om...

Jag förstår faktiskt inte hur folk kan vara så arga att de har kommit in i riksdagen...

Vill  vi  inte att de som misshandlar, våldtar osv ska få ett högre straff och det ska bli lättare att fälla den skyldiga?

 

Vill vi inte att pedofiler ska sättas dit så fort som möjligt?...

 

Vill vi inte få ett säkrare och tryggare land där brottslingar in ska få klippkort när de begår ett brott?

 

Vill vi inte att våra barn ska få en trygg och bra skolgång, med fler resurser och lärare?

 

Vill vi inte kunna gå hemma med vårat barn, slippa va tvungen att kasta in barnet på dagis så fort det fyllt ett år?

 

Vill vi inte slippa djurplågeri i kötthandel m.m?

 

Vill vi inte kunna hjälpa de som är svårt drabbade i andra länder?

 

Vill vi inte stoppa förtrycket mot folk från andra kulturer?

 

Vill vi inte bevara våran kultur och arv utan att bli kallade rasister på våran nationaldag?

 

Så nu till frågan vad är det för fel med att vilja föra in detta....???

  


 
 
Ingen bild

...

20 september 2010 18:16

Det här orkar man ju inte ens kommentera för det är så jävla korkar skrivet... det är såna som du som ser till att ett enfrågeparti kommer in i riksdagen.
Hur fan kan man tycka att SD är ett bättre alternativ än redan etablerade partier?!

Maria

20 september 2010 20:51

Moget och va anonym...

 
Wille

Wille

21 september 2010 09:55

Jag håller helt och hållet med personen som skrev anonymt - och jag står rakt av för det. Korkad och framförallt naiv inställning till SD:s agenda.

http://finest.se/willesvarld

 
Tobbe

Tobbe

21 september 2010 12:49

"Vill vi inte stoppa förtrycket mot folk från andra kulturer?"

Allvarligt talat, tror att du läser lika bra som du skriver för det är uppenbart att du inte kan något av det. Dina fina små punkter stämmer dock mer överens med FP än med SD, jag förstår dock att du inte röstar på FP, du klarar inte deras krav på svenskakunskaper...


Läs igen, gör om och gör rätt!

http://filosofoincompreso.blogspot.com

 
Ingen bild

Hanna

21 september 2010 15:33

Det var jag som var anonym:
hannorska@hotmail.com
Feel free att skicka ett mail... eller hundra... det gör inte dig till en smartare människa.

Maria

21 september 2010 17:28

Här är tjejen som stödjer mobbning... maila henne om ni vill va samma idiot som hon verkar vara..
Pinsamt värre

 
Ingen bild

Hanna

21 september 2010 18:12

Och maila Maria om ni sympatiserar med henne och KD...

Din brist på argument och argumentationsteknik är pinsam!!

Maria

21 september 2010 18:36

Ja för här har vi en tjej som är smart.. eller hur..
Du kan ju inte ens läsa, du skriver sånt som inte är sant...

 
jessica blom

jessica blom

21 september 2010 20:07

BRA SKRIVET!
det är ju så, det är inget svenskt sverige längre.
tyvärr, men så är det, folk som inte vågar erkänna det, är fega för att stå för sina åsikter. jag tycker personligen det har spårat ur för länge sen! tycker det var jätte bra du skrev.

http://jessanblom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 juli 2014 21:19

Idag fick det bli testning av den nya lekparken som de har byggt på Hamre... Den va helt underbar, det fanns allt där för alla åldrar... William tyckte det va jätte roligt... han sprang ut från bilen och börja leka direkt, roligt att se att han har...

Av Maria - 16 juli 2014 21:00

På sommaren ska det ätas glass... så när vi va och handla så påminde William rätt mycket om att vi skulle köpa glass.. HeHe tur man har med honom när man glömmer skriva lista... För attans om vi hade glömt glassen ;) Glass ska barn äta på sommaren ...

Av Maria - 16 juli 2014 20:45

På eftermiddan idag förvanlandes mina små pöjkar till små pigor här hemma... jag dog lite när jag såg hur söööööta de var med sin små sjalar på huvudet... HeHe nästan så jag funderade på att byta namn till Rosalinda på Alex *asg*...nää då men söööööt...

Av Maria - 14 juli 2014 22:20

Näää har vart dålig på att uppdatera här igen.. och jag har faktiskt saknat bloggen, för varje gång man köper nåt eller tar en bild på ungarna så tänker man oh det där vill man ju visa på bloggen, och nu har tankarna kommit så många ggr så nu var det...

Av Maria - 6 februari 2014 23:44


Vi ska ju börja fixa kontoret, så att det blir ett rum till Alex... och där inne planerar jag att ha en mys och läshörna till barnen..  Så just nu håller jag på och letar fina och speciella kuddar till hörnan.. kommer ju finnas vanliga med men li...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards