MariaLicious

Alla inlägg under april 2010

Av Maria - 27 april 2010 18:26

Sökte  nya kurser på skolan, men har fortfarande inte fått nåt besked så nu börjar det bli lite svettigt.

För jag nämligen utan pengar nu och har räknat med att jag skulle få börja plugga nu den 3.e maj...

Men det verkar ha blitt nå knas, vad vet jag ej skulle dock inte bli förvånad om mitt brev kommit bort i posten eller nåt, för den brevbäraren som delar ut här verkar kunna lägga folks post lite här och var *suck*...


Jaja har mailat dem på Vuc nu så får hoppas de kan se vad som hänt med min ansökan...!!

Näää dax och plugga nu har nämligen muntligt prov imorn...!!!

Av Maria - 27 april 2010 16:40

Jag tävlar om en canvastavla i valfri storlek (upp till 150 x 100 cm värde ca 2200 kr) hos [En Bulle Ur Ugnen].

 

Gör det ni med vetja..

Bara tok hålla tummarna nu... skulle sitta så fint med en sån i vårt nya hem..


Av Maria - 26 april 2010 22:17

..Här kommer lite bilder från söndagens hundträff i Kungsbyn..

...Mycket lek och bus som vanligt..

  

          

..bilderna är klickbara..

Av Maria - 24 april 2010 23:30

Så jävla roligt för alla ser verkligen olika på den här grejen...

Det är ett test för att se om man använder höger hjärnhalva mer eller vänster eller till och med båda

Så vilket håll ser du att dansaren snurrar?

Skriv gärna en kommentar om vilket håll du såg...!!

Ser du att hon snurrar motsols då använder du den vänstra halvan och är mer logisk osv

Men ser du att hon snurrar medsols då använder du den högra och är då mer konstnärlig osv..

Så vad såg du?

Jag kan säga att jag ser henne byta hela tiden så jag använder båda lika mycket HeHe


Av Maria - 23 april 2010 23:19

Jared Leto - Killen som har allt..

Hur kommer det sig att visa människor får allt.. ?! Oh jag blir så avis samtidigt som jag blir sjukt imponerad..

Men åter till Jared, han har talang, han ser sjukt bra ut och på det en sjukt snygg stil.

Jag lovar skulle denna kille komma klädd i en soppsäck och aldeles skitig så skulle han va en 10.a i alla fall... HaHa..

Ja han är killen som har allt precis allt... *mums*

Lyssna bara på denna underbara röst och njut...

Av Maria - 23 april 2010 22:43

Min nya älskling från H&M

 

   

 

Av Maria - 23 april 2010 22:19

Har nyss lagt ut en tradera annons på ett par super snygga converse i strl 36..

Säljer dem pågrund av att de var lite för små för mig... så är nu ute efter ett par snygga converse i strl 36 så tycker jag att ni ska gå in och buda.. =)

Kan ju säga så här att de är grymt fina till jeans.. och de är sommarens hetaste plagg om jag inte miss minner mig HeHe...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards