MariaLicious

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Maria - 19 april 2010 22:22

Ja precis det va jag med om idag... När Daniel kom hem från  skolan så bestämde vi oss för att dra ut till Kungsbyn med hundarna, japp blev en sväng idag igen..

Och jisses vad de sprang och hade sig därute... och självklart sprang vi en del med..

Sen när vi hade vart där ut i 40 min så drog vi hem och när vi står där vid dörren och ska sätta i nyckeln så märker jag att jag tappat den... Oh my good den ligger säkert på kungsbyn och alla som har vart där vet ju hur enorm den hagen är...

Men va bara att pallra sig dit igen och hoppas på det bästa.. som tur så kom jag ihåg vart jag hade gett hundarna godis, för jag antog att det var då jag hade tappat den...

Och efter ett tags letande så ser jag den ... snacka om happy face...

Men jisses det va verkligen ren tur ...för nog va det som att leta efter en nål i en höstack allt...

Men men slutet gott allting gott..   

Av Maria - 19 april 2010 13:08

Igår va det träff igen på Kungsbyn, sammanlagt va det 18 hundar där så nog va det full rulle allt..Både stora och små raser samsades.

Vart lite små tjaffs mellan visa hundar men ändå väldigt lugnt med tanke på att det var 18 hundar som skulle samsas med allt lek och bus.

Nova och Busan va skapligt trötta när de kom hem, de åt lite mat sen däcka de se som två döingar i soffan HeHe...

Va riktigt trevligt igår så vi ser verkligen framemot nästa träff =)

...Här kommer lite blandade pix från dagen..

                

Alla bilderna är klickbara

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards