MariaLicious

Alla inlägg den 16 april 2010

Av Maria - 16 april 2010 02:54

Marias födelsedag Hurra hurra HURRA...  


Japp då va men ännu ett år närmare 30... hua inte skojigt inte, vadå åldersnoja och ångest varje dag...

Ja det är tur att man bara fyller en gång per år i alla fall... HaHa...

När jag vaknar idag blir det full rulle hela dagen... börjar med möte sen handla, sen stan med älsklingen och sen till kvällen blir det bio...

Vad vi ska se berättar jag sen... men det är nåt vi har längtat efter att se.... Ohhh förhoppningarna är enorma... bra eller dåligt det får vi se!!


Näää nu ska födelsedagsbarnet sova... så man inte ser 5 år äldre ut "imorn".. vilktigt med skönhets sömn nu när man börjar närma sig tant..

Så godnatt alla nattugglor där ute...   

Av Maria - 16 april 2010 02:46

Spanade så klart på del 6 av deras show.. som jag alltid gör torsdagar innan jag ska lägga mig..

Ja va ska man säga.. showen är grymt bra.. 

Det jag gillar mest är när det kommer såna spontana och sköna kommentarer ibland... HeHe det blir så jordnära då...


Jag kan erkänna att jag verkligen inte är ett fan av Blondinbella... jag tycker hon är för präktig och har alldeles för mycket yta... man undrar liksom vem är den riktiga bakom allt det där.. eller det kanske inte är en yta utan hon är verkligen sådär... och ja då kan jag bara säga ojoj va sorgligt...


Men i alla fall den andra hälften av showen äger .. Tyra är så grymt skön...

Det kommer grodor ur hennes mun, hon är fumlig, skrattig ..ja verkligen ärlig på nå sätt!

Och det gillar jag... Tyra är absolut den bästa hälften av den där showen helt klart...

Men jag vet att många gillar blondinbella så får väl säga att smaken är som baken... Tur det!

Vad gillar ni showen?

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards