MariaLicious

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Maria - 11 april 2010 01:48

Ja här ska man va duktig och pyssla i hemmet när karln är borta och ja va händer jo man skadar sig så man kommer va invalid i ett halv år framöver...

What a fuck liksom..?!


Detta hände, vi har en sån där tjockis TV (mega stor och tung) och står på golvet... och jag skulle då va duktig och bära in den i ena lilla rummet som jag vart så duktig och städat och fixat och va händer jo TV:en glider ur mina händer och jag tappar halvt om halvt taget och bamm rätt på höger fot... krokodil tårar bara sprutar och jag tror minst att foten är i två delar...

My good vilken smärta... tårarna sprutar fortfarande och jag får av mig strumpan och ser ett hack i foten där det är en blanding av svart och blått...najs najs  NOT...


Ja ni kan bara tänka er hur jävla ont i foten jag har nu då... kan knappt böja den uppåt...

Skoj, då vart man halt det här året oxå då... gråter en skvätt till!  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards