MariaLicious

Alla inlägg den 23 januari 2007

Av Maria - 23 januari 2007 16:56

HaHa... glömde typ helt bort va jag skulle skriva nu.. HeHe undra vad det kan bero på *ler*... Jahapp mia gjort idag då måntro.. HaHa.. inte mycket säg..;)Eller jo faktiskt.. Skickat in min CV till uniflex... så får hoppas man kanske får chans till nå jobb där.. Hört av danne att många som jobbar extra på hans jobb kommer därifrån... Sååå kanske kanske har man chans att få nåt litet jobb nånstans.. Hur svårt ska det vara.. ????Thihi kanske får min kanninbur såld.. YES.. Ringde en tjej idag som hade sett min annons.. Hon skulle höra av sig efter helgen.. så skulle vi bestämma när hon ska komma och köpa den.. Jippi! Mia 500:- spänn rikare.. =)Nää dax och göra nytta... *skrattar* ..Ska försöka va lite dutti idag.. Blir disk disk disk nu.. HaHa BORING!*puss och puss* see ya

Av Maria - 23 januari 2007 16:45

Klart det är roligt vem vill inte få hem lite schyssta gratis prylar...?! =)Så ta och gör som jag regga er på Gratisgenerationen !!*Gå in där..(gratisgenerationen) *regga er.. *värva mig genom att fylla i mitt id:49786..*fixa ert poäng.. typ hyra film.. eller två bingo grejer.. finns mycket bra.. och hur lätt som helst..*efter poänget kan ni börja värva.. *7 värvningar ..Gratis prylen är er.. Toppen eller hur.. =)Så spring in och regga er... så får ni oxå massa gratis prylar hem... Men glöm för allt inte att fixa poänget HeHe*pösss*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards