MariaLicious

Alla inlägg den 4 januari 2007

Av Maria - 4 januari 2007 23:03

tänk att jag är klar med disken... HaHa.. Alltså jag har vart det ett tag nu...HeHe så nu inte tror att det tog såååå här lång tid.. Sååå sölig är jag inte i alla fallÄr även bytt sängkläder och plockat lite... Tänk va Mia kan=)Näää dax för sista med hunden om jag nu får ut henne.. Tror hon redan har gått och lagt sig för natten HiHi lilla sömntuttan där.. =)Godnatt på er alla goa.. ;)

Av Maria - 4 januari 2007 19:33

Tränat idag vetni.. HiHi ... Maria börjar visst bli en "hurtbulle".. =)Spelade badminton igen... Fan va skoj det är.. HiHi slog danne lite i alla fall *stolt*Men med lite mer träning typ sådär två ggr till så ska ni se att jag sopar banan med honom *skrattar*Jaha vad gör jag nu då.. HeHe jooo tar en paus från diskandet... *asg*.. Men nu är jag faktiskt snart klar..=) Och det va ett berg.. Jätte berg...Sååå det tar sin lilla tid HiHi.. Tror pausen är slut nu så ska väl återvända till min köksvrå..=/ BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄHATAR ATT DISKA!!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards