MariaLicious

Alla inlägg den 9 januari 2007

Av Maria - 9 januari 2007 21:52

Håller ju och städar och fixar lite här hemma... Får ju nämligen besök imorn så då kan det ju inte se ut som ett bomdnedslag överallt HaHa..Städa vid Busans alla saker... Ojoj va den damen är bortskämd *skrattar* shit finns det någon annan hund som har så mycket HiHi.. Hon visste inte riktigt vad hon skulle leka med när jag ställde ner korgen åt henne... =)Goo hon är min lilla Tussa... =)

Av Maria - 9 januari 2007 17:48

HeHe.. så här måste man va klädd i detta väder... Gahhh storm ute.. Och en liten pinscher tjej som lilla Busan måste va riktigt klädd annars fryyyysssssseeeer man .. HiHi...Busan hatar sånt här regn rusk blåst... =)

Av Maria - 9 januari 2007 16:11

På att flytta..finns ju inga jobb här i Västerås.. Gahhh va f*n ska man börja göra.. Har pratat med danne lite om att jag kanske kommer bli tvungen att flytta... Han tänker inte flytta med i alla fall inte nu.. Så får se hur det blir dåååå.. Måste ju försöka tänka på mig själv först och främst =/Men vet inte om jag är så modig heller så jag bara kan dra..känns både skrämmande och spännande..=) Börja ett nytt liv nån helt annanstans.. HeHe.. Skulle nog jag behöva oxå tror jag.. Stå lite på egna ben!Och nu som sagt kanske jag blir tvungen eftersom jag inte tycks få nå jobb här i stan.. =( Otur som man har... GahhhTittat lite Värmland .. Göteborg och så.. är väl där jag skulle kunna tänka mig liksom.Men jag vet inte.. ändrar ju mig varje minut *snurrboll*Även tänkt lite på och dra utomlands... men hur f*n gör jag med hunden.. vill ju inte lämna Busan.. Hon måste ju med.. men kanske skulle funka HeHe.. Busan får massa gatuhunds polare *asg*... Jaja jag och mina planer.. *asg*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards