MariaLicious

Alla inlägg den 8 januari 2007

Av Maria - 8 januari 2007 22:57

Kolla in mina nya auktioner... och bjud vetja.. ;)Rena fynden jööö HeHe..Kommer nog lägga in lite mer imorn.. Sjukt att man har så mycket man kan sälja istället för att bara kasta det... Roligare om någon annan får användning av det... för det är ju f*n nytt nästan allt.. HeHe...Så kolla nu... Tradera*kjama*

Av Maria - 8 januari 2007 17:13

Ja då var det en ny vecka då *ler*HiHi känner mig faktiskt riktigt glad för en gång skull =) Vet nog va det kan beror på .. HeHe *hemlis*Har vart och lirat badminton elva imorse.. sååå skönt att träna =) Vann faktiskt mot Danne.. slog han med 5-0 HaHa.. det är det viktigaste.. allt annat får man på köpet..=)Sen har jag även gått en långis med Busan.. HiHi ska det tränas sååå ska det nu ska fettet bort.. Har bestämmt mig!!Så imorn blir det power walk och kanske en sväng ner i gymmet och cykla eller någe.. HeHe kan ni förstå Mia rör på sig *asg* .. Har faktiskt lite svårt att tro det själv.I am sportfåne.. ;) HaHaNu tvättas det för fulla muggar.. sååååå trist men behövdes verkligen har as mycket tvätt inte tvättat sen före jul ops.. HiHi.. Vi Höres *ler*

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards