MariaLicious

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Maria - 9 mars 2012 23:57

 


Idag fick det bli både semper till varmrätt som efterrätt.. och varmrätten va ingen höjdare, faktiskt så ingen av de semper rätten vart nå bra.. så blir aldrig mer semper som varmrätt i allafall... frukpurerna är okej så de kan man kanske köpa någon gång mer.. Gillar Nestle och hipps matträtters burkar bäst så de blir de i fortsättningen.

Men lilleman åt i allafall med godaptit.. dock va han lite trött så han höll på att missa efterrätten för ögonen blev så tunga.. HeHe lilla sötnöten min...


 


Av Maria - 9 mars 2012 23:53

Idag hitta jag lillprinsen i soffan med pappa, de läste bamse och hade det mysigt..  William börjar gilla det där att man läser böcker för honom mer o mer, riktigt skoj faktiskt!

  

 

Av Maria - 9 mars 2012 23:28

  

 

 

Mina fina älskling i en stjärnbody från Lindex... Älskar stjärntryck och sen passar min lilleman så bra i

det oxå och det är ju ännu ett plus =)

Av Maria - 9 mars 2012 01:44

 

Jag har nog aldrig blivit så illa berörd av ett pogram tidigare, men BB 2012 tar faneme priset!!!

Är det någon som följer Big Brother detta år? Om inte så ska ni vara glad för det, för fy f*n jag blir illmående när jag ser på den här skiten..

Vad f*n är det för sjuka människor de har tagit med det här året, de ollar tandborstar, spottar i maten och inredning, kastar sönder grejer och det värsta av allt denna vuxen mobbningen och kränkande av en person, jag får ärligt ont i magen när jag ser hur hela gruppen går emot Hannah W och försöker kränka hennes person och trakassera henne till hon går av..!!

Hur fega och svaga för visa vara.. och mest av allt vad är det för fel på BB produktion som bara sitter och tittar på och försöker göra TV.. detta är inte underhållning!!

Tv11 borde skämmas och finns det någonstans man kan anmäla produktion så tycker jag alla vi som tittar och tycker detta samma borde göra det, detta är INTE okej!!!


Och Hannah W ska f*n vinna hela skiten, för starkare brud får man leta efter, visst hon inte heller perfekt men hon har inte gjort något för att förtjäna denna mobbning och smutskastning var eviga minut!!!

You gooo girl!!!

Av Maria - 9 mars 2012 00:00

 

Idag var det dax för refill på Busan´s vaccination, och som jag vet så hatar Busan djursjukhus och främmande människor så man vet aldrig riktigt hur det kommer att gå.

Men hon va så otroligt duktig, sa inte ett ord utan satt mellan mina ben på golvet och tog emot sprutan utan en rörelse.. Min super duktiga tjej..!! Hon vågade tom nosa på sprutan i tjejens hand efteråt.. det ni *ler* det va modigt värre!

Åååååå jag är så stolt över min duktiga tjej, mamma älskar dig över allt annat Busan   

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards