MariaLicious

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Vad fan är det för fel på folk??????

Av Maria - 9 mars 2012 01:44

 

Jag har nog aldrig blivit så illa berörd av ett pogram tidigare, men BB 2012 tar faneme priset!!!

Är det någon som följer Big Brother detta år? Om inte så ska ni vara glad för det, för fy f*n jag blir illmående när jag ser på den här skiten..

Vad f*n är det för sjuka människor de har tagit med det här året, de ollar tandborstar, spottar i maten och inredning, kastar sönder grejer och det värsta av allt denna vuxen mobbningen och kränkande av en person, jag får ärligt ont i magen när jag ser hur hela gruppen går emot Hannah W och försöker kränka hennes person och trakassera henne till hon går av..!!

Hur fega och svaga för visa vara.. och mest av allt vad är det för fel på BB produktion som bara sitter och tittar på och försöker göra TV.. detta är inte underhållning!!

Tv11 borde skämmas och finns det någonstans man kan anmäla produktion så tycker jag alla vi som tittar och tycker detta samma borde göra det, detta är INTE okej!!!


Och Hannah W ska f*n vinna hela skiten, för starkare brud får man leta efter, visst hon inte heller perfekt men hon har inte gjort något för att förtjäna denna mobbning och smutskastning var eviga minut!!!

You gooo girl!!!

 
 
Emma - Mamma till Viggo & Melker

Emma - Mamma till Viggo & Melker

9 mars 2012 08:51

Jag tittar inte :/ Har inte sett ett enda avsnitt faktiskt och vilken tur att jag inte verkar ha missat nånting :)

http://emmashjartan.se

 
Charlotta

Charlotta

9 mars 2012 12:25

Alltså, jag kan ju inte låta bli att titta :) Men vad är grejen med att alla går runt i stringtrosor hela tiden?? Sjukt obekvämt och kallt?? Fast mest illa berörd blev jag förra året då tv4 bara såg på då deltagarna mobbade Vanessa Lopez för att hon var transexuell. Först var hon så himla snygg enligt männen i gruppen men när hennes transexuallitet blev avslöjad så hade de minsann sett heeela tiden att hon varit kille. Tyckte det var fruktansvärt när ingen från produktionen ingrep när de pratades grovt och illa om henne. En kvinna är en kvinna om hon valt att vara det. Inget konstigt alls! Men tv4 som slår sej för bröstet med noll rasism-kampanjer och så lät bara hetsen fortgå. Blev fruktansvärt illa berörd :( Att ha en transexuell deltagare kunde ju ha blivit något riktigt bra om man bara visat att alla människor är lika. Nu fick man bara ont i magen av människors ignorans..

http://plaggbycharlotta.blogg.se

 
BlueVelvet - Vegas mamma

BlueVelvet - Vegas mamma

9 mars 2012 15:03

Jag håller helt med dig, tänker precis samma och så blir jag jävligt förbannad över att dom jämt skall gå så lättklädda och tillåer att killarna där inne taffsar på dom. Vad ger det för bild till mina tvillingtjejer på 15 år här hemma... Fy fan! Och detta är mammor till egna barn!!!

http://bluevelvet.nu

 
Ingen bild

Malin

9 mars 2012 17:19

Det bästa sättet att visa sitt missnöje är att strunta i att titta på skiten. Sjunkande tittarsiffror är det bästa tecknet på att det dom visar är skit!
Så stäng av TV'n och pussa på din fina lilla kille istället! :)

Maria

9 mars 2012 21:36

Ja och det kommer jag att göra oxå.. kommer se söndag och tar de inte ut sipan, hanna r och jimmy och marcelo och marcel då .. då kommer jag inte titta nå mer.. För då finns det ingen rättvisa i det där pogrammet..

hehe lite svårt att pussas när han sussar så söt, han är inte vaken dessa tider vettu .. ;)

 
Mickan

Mickan

10 mars 2012 23:04

Helt ärligt så slutade jag titta redan efter två avsnitt just pga Hanna W. Gillar henne inte alls. Förstå mig inte fel nu, det är absolut inte rätt att hon mobbas för det, jag visste inte ens att det var så. Läste det på nätet först idag. Jag tycker förövrigt att det programmet spårat ur sen länge och det är som med så mycket annat, dags att skrota det nu!

http://www.jennymicaela.blogg.se

 
Ingen bild

Malin

11 mars 2012 15:37

Då får du pussa på din stora prins då ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 juli 2014 21:19

Idag fick det bli testning av den nya lekparken som de har byggt på Hamre... Den va helt underbar, det fanns allt där för alla åldrar... William tyckte det va jätte roligt... han sprang ut från bilen och börja leka direkt, roligt att se att han har...

Av Maria - 16 juli 2014 21:00

På sommaren ska det ätas glass... så när vi va och handla så påminde William rätt mycket om att vi skulle köpa glass.. HeHe tur man har med honom när man glömmer skriva lista... För attans om vi hade glömt glassen ;) Glass ska barn äta på sommaren ...

Av Maria - 16 juli 2014 20:45

På eftermiddan idag förvanlandes mina små pöjkar till små pigor här hemma... jag dog lite när jag såg hur söööööta de var med sin små sjalar på huvudet... HeHe nästan så jag funderade på att byta namn till Rosalinda på Alex *asg*...nää då men söööööt...

Av Maria - 14 juli 2014 22:20

Näää har vart dålig på att uppdatera här igen.. och jag har faktiskt saknat bloggen, för varje gång man köper nåt eller tar en bild på ungarna så tänker man oh det där vill man ju visa på bloggen, och nu har tankarna kommit så många ggr så nu var det...

Av Maria - 6 februari 2014 23:44


Vi ska ju börja fixa kontoret, så att det blir ett rum till Alex... och där inne planerar jag att ha en mys och läshörna till barnen..  Så just nu håller jag på och letar fina och speciella kuddar till hörnan.. kommer ju finnas vanliga med men li...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards