MariaLicious

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Maria - 15 mars 2012 20:37

Idag var det dax för Bvc besök för lilleman, gick bra... allt såg bra ut på kurvan han följer den som

 han ska .. och det är ju bra.

Han fick även sin 6 månaders vaccin idag och det va ju mindre skoj, men tror faktiskt det va jobbigare för mamma än vad det var för William.. (har ju sån sjukt jobbig sprut och nål fobi) visst blev han ledsen och grät, men så fort allt va över så slutade tårarna spruta.. Han är verkligen modig min lilleman.

Men nu här hemma har han vart lite kinkig så han fick lite alvedon och då kunde han äntligen somna och slappna av, stackars liten inte lätt när man inte kan tala om, om man har ont eller inte.. =/

 

Av Maria - 15 mars 2012 20:28

 

 

Ohhhh äntligen ska jag få se den fjärde filmen av Twilight serien.. Som jag har längtat HeHe.. fick den av älsklingen imorse..

Ohhh hoppas jag inte blir besviken, är dock rädd för det, för jag har sjukt stora förväntningar (har hört så mycket bra nämligen)..

Så ikväll ska det spanas innan jag hoppar i säng..!!

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards