MariaLicious

Alla inlägg under februari 2011

Av Maria - 22 februari 2011 19:06

  

Klart det blev några fynd från jobbet HeHe, halva priset på allt

 så lika bra att passa på =)

En hundmatskål och ett design glas för 10:- bara inte dåligt det inte ;)

Av Maria - 21 februari 2011 20:29

  

Idag finns det tok mycket att spana på... hur ska jag hinna se

alla pogram HeHe..

Av Maria - 21 februari 2011 18:01

Japp nu har vi 50% rea på allt i butiken på jobbet.. och shit va folk det var idag vill jag lova.

Sprang som en tok och hade händerna fulla hela tiden, hann knappt andas *ler* så mycket var det att göra hela tiden, så de två timmarna jag jobba idag sa bara sviss så var det dax att gå hem.

Kommer säkert va lika mycket att göra hela veckan kan jag tro...


Hitta själv två fynd men orka inte ta hem dem idag så de fick ligga kvar i mitt skåp, köper nog dem imorn ;)

Roligt när man kan hitta riktigt bra grejer till super lågt pris, sånt gillas skarpt!!


Av Maria - 17 februari 2011 14:29

  

Har vart på tok jakt efter flipisar med högt skaft, tyckte så klart de va apfula förra sommaren men nu var jag bara tvungen att ha ett par såååå sjukt snygga!!

Så har som sagt tok letat, och till slut hitta jag dessa underbaringar på nelly, snabbt som attan klicka jag hem dem...På rean var de med så endast 79:- fick jag ge för dem *tummen upp* för det.

Hämta ut dem idag och jag kan inget annat säga mer än att jag är KÄR..!! Nu är det bara sommaren som fattas =)

Av Maria - 16 februari 2011 11:00

Va till djurkliniken idag för att ge Busan sitt årligskydd av kennelhostan... och det gick kanon bra... hon va så duktig.

In på rummet satt mellan mina ben på golvet och tog sprutan och sen ut... inga morr eller panik kastningar utan satt bara lugnt. Såååå duktig.

Jag är sjukt imponerad, för jag vet hur mycket hon hatar djursjukhus och hur rädd hon är innerst inne pluttan, men nu va hon rena proffset.

De passade på att ge lite mer än kennelhostan eftersom hon ska ha ytterliggare parvo m.m i augusti, så det togs nu så slipper hon plågas en gång till detta år.

Kanon tycker både jag och Busan =)

 

Min super duktiga och modiga tjej

  

Av Maria - 15 februari 2011 20:30

  

  

Är så glad, hittade nämligen ett stelhalsband på jobbet idag.. så självklart

köpte jag det på en gång.

Fick bägge för endast 5:- , helt okej pris tycker jag HaHa... sjukt billig va??t!!

Av Maria - 14 februari 2011 22:30

Det är ju som sagt alla hjärtans dag idag så Daniel och jag passade på att utnyttja vårat present kort som vi fick i julkapp på resaurangen Limone (där hans syster även jobbar), det blev en en jätte god 3 rätters middag.. så man va verkligen mätt när man kom hem.

Vi vart tom så mätta så vi delade på efterätten, fanns inte en chans att vi skulle ha orkat en varsin HeHe..

Men i allafall maten va god och det va riktigt mysigt att komma ut lite, inte så ofta vi gör något sådant vi två.


Jag dagen till ära *ler*

  

Kavaj -ellos.se

T-shirt- ellos.se

Leggings- hm.se

Smycken-gåva, hm, maistore och nelly.



Av Maria - 14 februari 2011 17:45

  

Detta fick jag idag.. oh jag är så happy =) T.shirt trycken var dock en överaskning men något jag absolut ville ha, nu kan jag äntligen göra mina egna tryck på kläderna... HeHe.. kommer användas flitigt.. Ska bara inhandla enkla basthirts och linnen först !!


Tack igen älskling   

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards