MariaLicious

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Maria - 22 februari 2011 20:00

  

Trodde faktiskt att dessa skulle va riktigt äckliga, men ack va jag hade fel just den här sorten va super god i allafall och sen var det alldeles

lagom med två stycken oxå.

Så denna blir det allt fler ggr, perfekt att käka innan man drar till jobbet!

Ett riktigt gott mellanmål =)

Av Maria - 22 februari 2011 19:10

Herre gu va jag och min kollega har garvat på jobbet idag HaHa... jisses folk lär ju inte tro att vi är riktigt kloka.

Fick riktigt kramp i magen till slut så jag var tvungen att skärpa mig..  Men tänk va mycket det gör att man har roligt på jobbet, allt blir ju så mycket roligare då...

Fick även små skrattanfall på vägen hem HaHa folk ja mötte bara titta på mig men jag kunde inte hålla mig när jag tänkte på allt sjukt..!!

Älskar verkligen att jobba med min ena kollega, hon är toppen... vi har så sjukt kul jämnt och klickar så himla bra, har nog aldrig gjort det så bra på andra jobb jag har haft som jag gör på detta!!

Verkligen tummen upp vill jag lova...   

Av Maria - 22 februari 2011 19:06

  

Klart det blev några fynd från jobbet HeHe, halva priset på allt

 så lika bra att passa på =)

En hundmatskål och ett design glas för 10:- bara inte dåligt det inte ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards