MariaLicious

Alla inlägg under januari 2011

Av Maria - 12 januari 2011 19:46

  

Här länge vart på jakt efter stora träpuzzelbitar men har endast hittat lite halv stora, men idag när vi stod och plocka upp en massa på jobbet så får jag syn på en kartong med jätte stora puzzelbitar.. Jag bara hoppa högt av glädje och tänkte dem måste jag köpa innan jag går hem.

Och precis i det ögonblicket ser jag hur min kollega är påväg att slänga dem och jag skriker rätt ut -Neeeeej, jag vill köpa dem ;)

Hon bara kollar på mig, -De här?...

-Ja svarar jag, jag ska måla dem vita och ha kort på dem.

Hon blir imponerad av min kreativitet och säger -Här du får dem, du jobbar ju så bra här..!!!

Behöver jag säga att jag blev superglad... helt gratis och precis vad

jag letat efter   

  

Av Maria - 12 januari 2011 11:08

Oh ligger här i sängen och drar mig, har lite svårt att ta mig upp idag.

Känner mig lite halv krasslig har nämligen mensvärk, vatten i örat(sjukt irriterande vill jag lova), och är lite halv snorig så med andra ord ingen bra dag.

Efter jobbet idag måste jag även ta mig ner på stan och få en påskrift på min försäkran så att jag får nå pengar denna månad, kan ju vara bra kanske.


Näää the klock börjar bli mycket nu så får nog börja ta mig upp om jag ska hinna käka och duscha innan jobbet.. så hörs sen!

Av Maria - 10 januari 2011 19:33

  


Fick hem Busans skor förra veckan och de är verkligen jätte bra, hon klara gå i dem nästan på en gång.. med en massa beröm och lite godis

 gick det finnemang =)

De kommer verkligen bli kanon när graderna börjar krypa upp mot en 10 minus, då kan äntligen Busan gå en promenix utan att få köldkramp i sina tassar.

Har du oxå en frusen hund passa då på och beställ ett par här!


  

  


Av Maria - 9 januari 2011 20:00

Äntligen börjar snön smälta bort, vart plusgrader i två dagar nu så nu håller man verkligen tummarna att detta håller i sig, för ush vad jag är trött på snön och vinter.

Är en vår/sommar människa jöö, vill ha sol och massa massa värme. Guu va jag längtar till våren när man börja fixa på ballkongen, köpa lite blommor och plantera och göra fint, ohhh va härligt *drömmer mig bort*

Hoppas  bara man har pengar denna vår så man kan köpa allt fint man

vill ha *ler*


Av Maria - 9 januari 2011 14:08

Drog till hälla en snabbis idag för att jag skulle kolla om den långakjolen som jag är sugen på fanns i min strl där men ike sa nicke den fanns ej.

Men så hitta jag denna sötnos som lätt fick följa med mig hem, blir

nog perfekt i sommar.

  

Av Maria - 8 januari 2011 20:31

Detta skulle inte jag tacka nej till i allafall =)

  

Av Maria - 8 januari 2011 19:12

  

Fick bli färgen No mambo jambo från H&M idag.

Helt okej men är nog finare om man är lite solbränd...så kanske

blir en favorit i sommar.

Av Maria - 8 januari 2011 01:27

 

    

Allt för endast 30:- på myrorna

*LLLoooooVVVVeeee*

  

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards