MariaLicious

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Maria - 5 januari 2011 13:51

  

Hitta den här underbara panelgardinen på jobbet idag och för en 20:- fick den allt följa med mig hem *ler*..

Tycker den skäggiga hunden bara var för sööööt.

Kommer nog passa bra i nalle puh rummet till vår.

HeHe ser ju nästan ut som Busan och Nova ser jag nu *fniss*

Av Maria - 5 januari 2011 13:30

Varning för ett gnäll inlägg, men jag bara måste skriva av mig HeHe..


Va ut med hundarna och så kommer en gubbe på cykel och nästan cyklar på mina hundar fast jag håller dem kort och till sidan... Ja ba vände mig och sa till honom att han kan väl vrida lite på styret liksom... Då vänder han sig om skyller på vädret!

För hade det vart omvändt så hade blitt ett himla liv... "ungdomar" som kör ner stackars pensionär..!!


Så trött på detta varför är det sånt himla prat om att det är så viktigt att unga i samhället visar respekt mot äldre i detta fall nu pensionärer.. När det istället aldrig visas någon respekt tillbaka, inte har jag varit med om det.

De gamla tränger sig i köer, surar och fräser om man frågar nåt, håller man upp en dörr eller lämnar plats på bussen får man ett stort fnyss till svar..

Hallå vad är detta liksom???... Inte är det att visa respekt tillbaka i allafall. 

Nää nu är det slut på detta, kan de inte själva bette sig som folk så kan de inte räkna med att få min respekt i allafall..


En som är trött på griniga pensionärer

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards