MariaLicious

Alla inlägg under januari 2011

Av Maria - 19 januari 2011 20:30

  

      

Betyg 3/5 filmisar

Såg den här filmen igår, och jag hade inte direkt nå förväntningar på den utan trodde faktiskt att den skulle va lite halv lam.

Men den va faktiskt helt okej, innehöll dock väldigt mycket sex HeHe..men som sagt en helt okej romantisk komedi.

Filmen handlar om en kille som är lite av en player, han får ett jobb som läkemedels säljare och träffar då på en tjej som ser bakom den där player ytan, men hon är dock inte som en vanlig tjej.

Helt klart en sevärd film, lite av en feelgood film skulle man kunna säga.

Av Maria - 19 januari 2011 20:19

  

  

Fyndade den på mitt jobb idag för endast 19:-

Me like     

Av Maria - 19 januari 2011 20:07

  

  

Betyg 1/5 filmisar

Såg den här filmen för ett par dagar sen och jag måste tyvärr säga att den var riktigt dålig i jämförelse med den svenska.

De hade liksom gjort filmen lite för mycket, de hade missat att få fram den där känslan och storyn som det finns i den svenska filmen.

Filmen handlar om en pojke som träffar en flicka på innegården, men det visar sig att hon inte riktigt är en vanlig flicka i 12 års ålder och hon bär

på en hemlighet.

Jag kan tyvärr inte rekomenderar den här filmen, för det enda som var bra va killen som spelade huvudrollen. Han va som gjorde för rollen, resten va bara halvdant och för mycket.

Så en stor besvikelse eftersom jag verkligen gillade den

svenska versionen (Låt den rätte komma in)

Av Maria - 17 januari 2011 20:26

  

  

Va och hämta ut ett paket idag och idag det fick detta behållas.. En svart halsväska och ett armband..

Två favoriter som absolut kommer användas mycket i sommar =)

Av Maria - 16 januari 2011 18:22

Hängde på D till erikslund idag, han skulle försöka hitta lite nya t-shirts tills han ska till teniriffa.

Jag hjälpte så klart till så blev en hel del snyggt HeHe, kan man inte shoppa själv kan man hjälpa andra att shoppa *ler*..

Som tack för hjälpen fick jag filmen Kick-ass... kanoners tycker jag!!


  

Av Maria - 16 januari 2011 18:11

  

Trodde faktiskt att dessa kakor skulle vara riktigt äckligt, men det var de inte.. Shit så goda, helt klart nya favoriter hos mig.

Så alla lakrits lover där ute, testa dessa ni kommer älska dem!!

  

Av Maria - 15 januari 2011 23:04

Idag har jag inte gjort mycket, har liksom vart lite halv död hela dagen.. vet inte om jag håller på att bli sjuk eller vad det är.. skumt i allafall.


Är så grymt sugen på att shoppa, skulle vilja köpa lite nytt till hemmet, blommor, gardiner och lite sånt där... men det får vänta tills pengarna kommer för just nu är det nämligen minus på kontot *suck*..


Näää man kanske skulle spana på någon film eller nå...

  

..Ohh saknar mitt långa blonda hår...

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards