MariaLicious

Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Maria - 30 juli 2008 22:20

bli galen eller kan man bli galen... va precis klarar med ett blogginlägg och så vips trycker man på en jävla tillbaka knapp och allt bara sviss försvinner... Ohhhh jag blir så glad när sånt händer NOT...


Jaja bara börja om då... Gahh... Tagit till vara på den lilla solen idag... man måste ju passa på ..hört att vädret snart ska vända och regnet ska besöka oss igen... Så idag har jag bara solat och solat och solat... HeHe måste ju jobba på brännan... är ju inte vit men är fortfarande inte lika brun som jag ville bli *morr*...

Skulle ha dratt ner på stan idag egentligen... men jag orka f*n inte... (inte mått så bra de senaste dagarna) så får bli en sväng imorn istället.. Är nämligen på jakt efter en snygg kuvert väska som jag kan ha till min as snygg outfit på lördag... ska nämligen på kryssning med älsklingen då... Och jag tänkt lätt va snyggast på båten *Asg*

HaHa drömma går ju eller hur?! ;)

 Så är det någon som har nå tips om någon affär som säljer snygga och billiga kuvertväskor så får ni ju gärna komma med tips... Tackar och bockar...

Nu back to the TV ;)

Presentation


30år, sambo,Gravid med nummer 2, mamma till William, hundägare, hobbyfotograf, livsnjutare, shopaholic och godistokig...

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards